POSTED IN Coronavaksiner

Verdensomspennende pilotmangel:

Tusenvis av vaksinerte piloter har mistet livet siden 2021 og ingen har lov til å spørre hvorfor

5 kommentarer
Print Friendly, PDF & Email

Av Sean Adl-Tabatabai

Tusenvis av vaksinerte piloter har mistet livet siden 2021. Antall vaksinerte piloter som «plutselig og uventet» har falt døde om siden 2021 er svimlende. Nylig dukket det opp mange historier om piloter som lider av hjertesykdommer kort tid etter å ha mottatt mRNA-injeksjonen. Mange av dem er nå døde. En presse med etikk ville ha fremhevet disse dødsfallene på forsidene, og snu alle stener for å undersøke hva som skjer. Ifølge en ny studie steg antallet på unge friske piloter som døde plutselig i 2021.

Dødsfallene fremkom i en analyse av publiserte Airline Pilots Association (ALPA) nekrologer.
Ifølge studien har det vært en urovekkende kraftig økning i plutselige dødsfall til yngre piloter i 2021. ALPA er en organisasjon som representerer over 67.000 piloter hos 39 amerikanske og kanadiske flyselskaper. ALPA utgir et månedlig magasin, Airline Pilot Magazine.

I hver utgave av magasinet har ALPA en liste over piloter som har dødd i en seksjon med tittelen «Til minne om». Listen er satt sammen fra informasjon gitt av familiemedlemmer. Det er ikke en fullstendig liste over ALPA-medlemmer som har gått bort i en gitt måned, men den gir en god indikasjon på hvordan og når piloter døde.

Det som er viktig i tallmaterialet er at de avslører en svimlende 40 prosent økning i antallet yngre piloter, som plutselig dør før normal pensjonsalder på 65. Denne økningen skjedde i år 2021 – samme år som piloter ble pålagt å ta covid-vaksinen.

Såkalte «faktasjekkere» har forsøkt å bestride antallet dødsfall, ved å argumentere for at det inkluderer forsinkede nekrologer. De er forsinket blant annet på grunn av at bladet utgis månedlig. Dette er pilotdødsfall som familiene til de avdøde har besluttet å offentliggjøre til ære for deres avdøde. For eksempel, i april 2023-utgaven, ble det rapportert ett dødsfall som skjedde i mai 2019, og ett rapportert som skjedde i september 2021. Men åtte ble rapportert for 2022 og dusinvis gjennom mars 2023.

Dødsfallene som blir rapportert i magasinet ALPA en liten del av de som forekommer i hele bransjen. Magasinet rapporterer kun dødsfall til piloter som tilhørte ALPA-forbundet. Det er store flyselskaper med piloter som ikke tilhører ALPA, inkludert American og Southwest.

Dr. Kevin Stillwagon, en tidligere kiropraktor og pensjonert flykaptein, gjennomførte imidlertid en studie basert på tilgjengelige data og rapporterte om de alarmerende resultatene. Tallene viser en økning i yngre pilotdødsfall fra og med 2021. Materialet viser også at gjennomsnittsalderen for pilotdødsfall synker over tid. Bekymringsfullt ser det ut til at en fallende forventet levealder for piloter fortsetter i år, og at risikoen for uventede dødsfall øker betydelig med booster-injeksjoner.

Det tok omtrent to år for forskere å oppdage disse uforutsette fysiologiske mekanismene, som forklarer hva som skjedde når mRNA covid-19 «vaksiner» ble gitt til milliarder av mennesker og tusenvis av piloter som ble vaksinert. To år burde vært minimumstiden dedikert til testing som bare varte noen få måneder. På det tidspunktet disse injeksjonene ble obligatoriske, og piloter ble tvunget til å ta dem, var de og er fortsatt eksperimentelle.

Retningslinjene fra Federal Aviation Administration (FAA) forbyr bruk av eksperimentelle medikamenter for piloter. Selv etter at et medikament er godkjent av Food and Drug Administration (FDA), tillater ikke retningslinjene at piloter bruker det før etter et år. Dette gir tid til å oppdage eventuelle bivirkninger som kan påvirke flysikkerheten. Som Slay News har rapportert, har rapporter om piloter som plutselig dør eller får et farlig illebefinnende, vært skyhøye.

En pilot i cockpit døde plutselig kort tid etter å ha lettet fra Chicagos O’Hare internasjonale lufthavn i november. Kaptein Patrick Ford i Armerican Eagle Embraer 175, besvimte ved styrespakene og døde midt under flyturen. Andrepiloten ble tvunget til å overta og returnere flyet for å lande i Chicago.

I februar, fikk en pilot fra American Airlines et infarkt bare seks minutter etter å ha landet et passasjerfly med nesten 200 passasjerer. Kaptein Bob Snow overlevde infarktet, men snakker nå ut for å slå alarm om pilotenes sikkerhet. Snow fordømte Biden-administrasjonen og Federal Aviation Administration (FAA) for å ha pålagt covid-vaksiner for piloter, som han mener også er årsaken til sin egen hjertesvikt.


Kommentar fra Derimot.no: De få eksempler som er nevnt her, er kun et lite utdrag av hva som har skjedd de siste få årene. Nye hendelser har også skjedd de siste månedene som ikke er nevnt her.


Fra The Peoples Voice, publisert 8. mai 2023.
Oversatt fra engelsk av Northern Light, noe forkortet. Linker, diagrammer og oversikter i originalartikkelen.
Originalartikkel: ‘Worldwide Pilot Shortages’: Thousands of Vaccinated Pilots Have Dropped Dead Since 2021 and Nobody’s Allowed To Ask Why

Teksten står for forfatterens mening, ikke nødvendigvis www.derimot.no sin.

5 kommentarer. Leave new

  • Hvorfor piloter? Det er vel ikke noe spesielt anstrengende ved deres aktivitet?
    Hvorfor ikke busssjåfører eller kassadamer?

    Svar
    • Når et fly tar av og stiger til 35000 til 45000 fot, minsker kabintrykket til hva luft trykket er ved ca 8000 fot. Oksygeninnholdet ved 8000 fot er lavere enn ved bakken. Dette kan være en av årsakene til at piloter er spesielt utsatt.f

      Svar
      • Men at fly stiger til 35000-45000 fot startet ikke i 2021.

        «Det som er viktig i tallmaterialet er at de avslører en svimlende 40 prosent økning i antallet yngre piloter, som plutselig dør før normal pensjonsalder på 65. Denne økningen skjedde i år 2021 – samme år som piloter ble pålagt å ta covid-vaksinen.»

  • En 12 åring i USA tok rattet da bussjåføren døde underveis. Vidoen finnes på nettet. Fokuset på piloter er vel innlysende da de trekker mange med seg i døden om de skulle dø ved spakene. Det er ufattelig at etter uendelig mange dødsfall at det fortsatt «pushers» mrna vaksiner! Forbrukerne -vi er de eneste som kan stoppe det! Ved å nekte. De såkalte myndighetspersoner og helseeksperter er så hjernevasket at det ser ikke ut til å skje derfra.

    Svar
    • «Forbrukerne -vi er de eneste som kan stoppe det! Ved å nekte. »

      Ja, mange ser på et tilbud som et påbud, – og det gjelder vel medisiner generelt.
      Et påbud må innom rettsapparatet.

      Svar

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Fill out this field
Fill out this field
Skriv inn en gyldig e-postadresse.

Neste innlegg

En falsk ukrainsk offensiv.

Ble gjennomført av propagandahensyn med store tap av menneskeliv.

Forrige innlegg

Faktisk.no er en sensurinstans.

De er ikke nøytrale, f.eks. i klimaspørsmålet.

Teksten står for forfatterens mening, ikke nødvendigvis www.derimot.no sin.