Av Dr. Joseph Mercola
Federal Aviation Administration (FAA) (det amerikanske luftfartstilsynet) krever at piloter mottar et elektrokardiogram (EKG) som starter når de har fyllt 35 år, og fortsetter deretter årlig etter fylte 40 år. EKG’en registrerer hjertets elektriske aktivitet for å gi et mål på hjertehelsen og visse parametere må være oppfylt for at piloter skal anses skikket til å fly.
Den 24. oktober 2022 endret FAA EKG-kravene som er nødvendige for at piloter skal kunne fly – men ikke for å gjøre dem tryggere. Uten offentlig kunngjøring eller forklaring utvidet byrået det tillatte området for PR-intervallet, et mål på hjertefunksjonen.
Utvidelse av denne parameteren betyr at de med potensiell hjerteskade, sykdom eller skader, nå har lov til å fly kommersielle fly, noe som potensielt setter passasjerer i fare dersom de skulle få hjerteinfarkt eller andre hendelser mens de er i luften. Hvorfor skulle FAA gjøre et så drastisk og risikabelt grep uten å informere offentligheten?
«Covid-vaksiner» kan ha skadet hjertet til piloter
På et EKG måler et normalt PR-intervall 0,12 til 0,2 sekunder. Hvis PR-intervallet er kortere eller lengre enn dette, kan det tyde på et problem. Ifølge Steve Kirsch, administrerende direktør for Vaccine Safety Research Foundation, utvidet FAA de akseptable EKG-parametrene fra en PR-maks på 0,2 til 0,3, og potensielt enda høyere. Han sier:
«De utvidet ikke rekkevidden litt. De utvidet den mye. Det ble gjort etter «vaksine»-utrullingen. Dette er ekstraordinært. De gjorde det i håp om at ingen skulle legge merke til det. Det fungerte en stund. Ingen fanget det opp. Men du kan ikke skjule disse tingene lenge. Dette er en stilltiende innrømmelse fra den amerikanske regjeringen om at «Covid-vaksinen» har skadet hjerter til våre piloter. Ikke bare noen få piloter. Mange piloter og mye skade.»
Kirsch gir fem grunner til at han er sikker på at disse utvidede parametrene var nødvendige på grunn av de utbredte hjerteskadepilotene – og den amerikanske offentligheten – opplevd på grunn av «Covid-vaksiner» . I følge Kirsch:
«Jeg tror det er fordi de visste at hvis de beholdt de opprinnelige parameterene, ville for mange piloter måtte settes på bakken. Det ville være ekstremt problematisk; kommersiell luftfart i USA ville bli alvorlig forstyrret. Og hvorfor gjorde de det i det stille uten å varsle offentligheten eller de store mediene?
Jeg er ganske sikker på at de ikke vil fortelle meg det, så jeg vil spekulere: det er fordi de ikke ville at noen skulle vite det. Med andre ord, «Covid-vaksinen» har skadet mange piloter alvorlig, og FAA vet det og de sa ingenting fordi en uttalelse om dette ville tipset oss om at «vaksinene» er usikre.»
Fem ledetråder «Covid-vaksinene» sannsynligvis er å klandre
1 – Endringen i EKG-parametere ble gjort stille. «Hvis det var COVID, kan du være offentlig. Men vaksinen skal være trygg.»
2 – Tidspunktet for endringen i oktober 2022, som er senere enn det ville vært dersom COVID-19 hadde skylden. «Hvis det var på grunn av COVID, ville det ha skjedd i god tid før nå. De kan gjøre endringer hver måned.»
3 – De utbredte skadene. «Vaksinen skaper langt mer skade på hjertet enn COVID.» For eksempel fant en israelsk studie av voksne som ikke fikk «Covid-vaksine-dose» men som fikk COVID-19, at infeksjonen ikke var assosiert med myokarditt eller perikarditt.
4 – Anekdotiske rapporter fra kardiologer om hjerteskade begynte etter «vaksinering».
5 – Mange plutselige dødsfall er rapportert etter «vaksineringen».

Kirsch anslår at 20 % av de undersøkte pilotene kan ha fått hjerteskade på grunn av «Covid-vaksiner», basert på en kommende studie som skal publiseres i Epoch Times. En studie i Thailand avslørte også «kardiovaskulære manifestasjoner» inkludert rask hjerterytme (takykardi), hjertebank og myoperikarditt hos 29,24 % av ungdommene som hadde fått et mRNA «Covid-vaksine».
«Men barn er motstandsdyktige, så en skadefrekvens på 30 % hos barn gir en høyere rate for voksne,» sier Kirsch og legger til:
«Den mest logiske konklusjonen er at FAA vet at hjertene til piloter har blitt skadet av «Covid-vaksinen» som de ble tvunget til å ta, og antallet berørte piloter er enormt, hjerteskadene er omfattende og passasjersikkerheten blir forverret av senkingen av standardene for å gjøre det mulig for piloter å fly.
Det riktige ville være for FAA å komme ut og innrømme overfor offentligheten at «Covid-vaksinen» har skadet 20 % eller mer av pilotene, men jeg tviler på at de noen gang vil gjøre det.»
Pilot fikk hjerteinfarkt etter «vaksineringen»
I mai 2022 rapporterte Epoch Times saken om Robert Snow, en pilot for American Airlines med 31 års erfaring med å fly kommersielt og syv år som pilot i det amerikanske luftforsvaret. Snow hadde ikke koronarsykdom, men han fikk hjertestans omtrent seks minutter etter å ha landet et fly han fløy fra Denver til Dallas Fort Worth.
I følge nyhetsmediet: «Han tror at hjertestansen hans er knyttet til Johnson & Johnson «Covid-vaksinen» som han ble tvunget til å ta for å beholde jobben sin. – Selv om han allerede hadde naturlig immunitet fra tidligere smitte av Korona.» Og han er ikke den eneste med den mistanken. Snow fortalte Epoch Times:
«Jeg vil bare fortelle deg at det er andre piloter der ute som har hatt bekymringer, ikke bare piloter, fordi det var et pålegg fra arbeidsgiverne. Så vi har flyvertinner, vi har mekanikere, vi har ekspeditører, vi har gateagenter, you name it.
Selvfølgelig, for piloter, som har en sikkerhetssensitiv jobb, så jeg er litt mer bekymret med tanke på luftfartssikkerhet; men ja, jeg har mottatt telefoner fra andre piloter og annen kommunikasjon som sier at de har bekymringer, men på grunn av frykt for represalier er de redde for å stå frem.»
Dr. Peter McCullough er kardiolog, epidemiolog og sjefsvitenskapelig leder for The Wellness Company. Han er også en av de mest publiserte kardiologene i Amerika, med over 1000 publikasjoner og 660 siteringer i «National Library of Medicine», og er mottaker av «Simon Dack Award fra American College of Cardiology» og «International Vicenza Award in Critical Care Nephrology» for hans akademiske arbeid og forskning.
McCullough sa til Epoch Times «Det er ingen annen forklaring» på Snows hjertestans. «MR-mønsteret er konsekvent. Det kan faktisk ha vært vaksineindusert myokarditt …”
McCullough snakket også med Joshua Yoder, en flyselskap-pilot og medgründer av U.S. Freedom Flyers, som ble dannet for å hjelpe piloter og andre ansatte i transportindustrien med å motsette seg føderale vaksine-mandater.
Joshua Yoder’s gruppe har mottatt hundrevis av rapporter fra piloter som har hatt uønskede hendelser etter «Covid-vaksineringen», inkludert brystsmerter, myokarditt og perikarditt. McCullough fortalte Yoder at hvis hver pilot som hadde mottatt en dose av «Covid-vaksinen» fikk en helseundersøkelse, ville omtrent 30 % bli hindret fra å fly, på grunn av «vaksine»-utløste skader.
Leger oppfordrer FAA til å flagge piloter som mottok «Covid-vaksiner»
McCullough, sammen med patolog Dr. Ryan Cole, Robert Kennedy Jr. og andre, sendte et brev til FAA 15. desember 2021, der de ba byrået medisinsk flagge alle piloter som mottok en «Covid-vaksine-dose», og innen fire uker, få dem til å gjennomgå grundige medisinske undersøkelser for å undersøke flere viktige parametere vedrørende hjertet, slik at «vaksine-skader» kan oppdages.
FAA brøt sin egen regel for å la piloter fly etter «Covid-vaksinering»
I sin «Guide for Aviation Medical Examiners» uttaler FAA at luftfartsmedisinere ikke bør utstede medisinske attester til piloter som har tatt medisiner som «U.S. Food and Drug Administration» godkjente mindre enn 12 måneder før meedisinen ble tatt:
«FAA krever generelt minst ett års erfaring etter lansering av et nytt stoff før det vurderes for flymedisinske sertifiseringsformål. Denne observasjonsperioden gir tid til at uvanlige, men aeromedisinsk signifikante, uønskede effekter kan manifestere seg.»
Nå opplyser FAA at piloter kan fortsette å fly, og det bare 48 timer etter å ha mottatt en «Covid-vaksinasjon». Leigh Dundas, en advokat som var hovedforfatteren av FAA-brevet, sa til Epoch Times:
«Federal Aviation Agency er ansvarlig for å sørge for sikkerheten til det flygende publikum. I stedet, mens vi snakker, handler FAA, så vel som de kommersielle flyselskapene, i strid med sine egne føderale luftfartsforskrifter og tilhørende veiledning som forteller at luftfartsmedisinere IKKE skal utstede medisinske sertifiseringer til piloter som bruker ikke-FDA-godkjente produkter.
Tittelen på kapittelet av reglene jeg snakker om sier bokstavelig talt dette her: «Ikke utsted – Ikke fly» og instruerer deretter luftfartsmedisinere om å «ikke utstede» medisinske sertifiseringer til piloter som bruker produkter som FDA «godkjente for mindre enn 12 måneder siden».
Pilotene flyr med produkter som ikke engang er nylig godkjent – i strid med ordlyden ovenfor – de flyr med injeksjoner i kroppen som ALDRI ble godkjent av FDA i det hele tatt – ettersom ingen «Covid-vaksine» som er kommersielt tilgjengelig i USA har mottatt FDA-godkjenning.

Det er ikke bare piloter’s hjerter som er skadet
Selv om implikasjonene av at kommersielle flyselskap-piloter som flyr med hjerteskader forårsaket av «vaksiner» vekker betydelige sikkerhetsproblemer, er det ikke bare piloter som er berørt. Enhver person som mottok et «Covid-vaksinasjon» kan møte lignende risikoer. Som Kirsch bemerket:
«Med en mer konservativ skadefrekvens på 20 % ser vi på 50 millioner amerikanere med hjerteskade forårsaket av «vaksinasjonen». Etter hvert som flere studier blir gjort, vil det være krystallklart hvorfor så mange mennesker dør plutselig, spesielt barn. Det kommer også til å forklare hvorfor sykehjem har mistet opptil 33 % av beboerne på 12 måneder, hvor de før bare mistet 1 % eller 2 % i året.
Tilliten til CDC og det medisinske miljøet bør nå bunnen etter at det er avslørt hvor omfattende skaden forårsaket av disse «vaksinene» er. Det faktum at FAA i det stille endret EKG-veiledningen deres bør i det minste åpne deres tro for for at jeg kan ha rett. Denne fortellingen kommer til å begynne å falle fra hverandre i en akselerert hastighet.»
Publisert 31.01.2023 på Global Research, oversatt og forkortet av redaksjonen i Derimot.no
Linker i originalartikkelen;
Why Are the Electrocardiogram Requirements (EKG) of Pilots No Longer Normal?
1 har lest innlegget i dag.
Innlegget er lest totalt 852 ganger.
2 kommentarer. Leave new
Uvaksinerte piloter er reservert for de veldig viktige som skal hit og dit for å råde over levende og døde. Vi andre må bare stå i kø som kveg og bli grafset på i den tåpelige terrorkontrollen for å få gå ombord og krysse fingrene for at piloten ikke dør akkurat på denne flighten. .
Forresten visste British Airways om dette helt fra start i tidlig 2021; HVOR MANGE (?) HAR DELTATT, OG HVIS DU ER MED PÅ Å DEKKE TIL NOE SOM VIL KOSTE HUNDREVIS LIVET I FLYKRÆSJ:
STILL DEG OPP TIL VEGGEN SÅ VI FÅR PLAFFE DEG NED. mER ER DE IKKE VERDT.