POSTED IN Helse, Tyskland

Tyskland:

Fører Covid-19 vaksineringen til sterk økning av døde på aldershjemmene?

24 kommentarer
Print Friendly, PDF & Email

Etter vaksinasjonen: Antall dødsfall i aldershjem eksploderer

Sammenligning av Convid-19 dødsfall i aldersgruppen 80+, før og siden vaksinasjonen startet (et utvalg av «Landkreis»)
Oransje: Dødsfall fra og med 28.12.2020
Blått: Dødsfall 1.01.2020 til og med 27.12.2020

Og enda en «konspirasjonsteori» som såkalte «korona-fornektere» har snakket om tidligere, har vist seg til å være sann: Vaksinene mot viruset er ytterst farlige. Dette kan bevises med statistisk tallmateriale og er ikke noe som noen «covidioter» bare hevder. I ukene siden vaksineringen begynte, har dødsratene i aldershjem flerdoblet seg dramatisk, som statistikken under viser. 

Bare «tilfeldigheter» 

Dette virker imidlertid ikke til å gjøre stort inntrykk på de ansvarlige politikerne og «ekspertene» som hevder at det ikke har noe som helst med vaksineringen å gjøre – alt skal bare dreie seg om tilfeldigheter. Hvem vet, kanskje man begynner snart å påstå at alle de døde har dødd av korona og at det er fordi det ikke har blitt satt nok vaksiner. Ordtaket «Den som tror på det skal bli frelst» finner her sin praktiske bekreftelse. Ikke alltid, men stadig oftere.


Såkalte Covid19-døde i aldershjemmene
Blått: Før vaksineringen, i løpet av nesten et år frem til 27.12.20
Rødt: Etter vaksineringen i løpet av bare 2 måneder fra og med 28.12.20

Statistikkene som vises her, er selvfølgelig ikke fullstendige og inkluderer for eksempel ikke de tilfellene som vår redaksjon allerede publiserte den 24. januar 2021, dvs. 3 uker etter at vaksineringen begynte:
„Impf-Tote plötzlich „Corona-Opfer“ – Nachdem 25% der Geimpften in Seniorenheim starben“

Kilde:

Tallene er hentet direkte fra RKI ( RKI = Robert-Koch-Institut; tilsvarer i sin funksjon (i forbindelse med korona) det norske FHI, oversetter) og har blitt samlet inn av en bekjent til Jan-Peter Wöbking via et API-grensesnitt.

Han har snakket med ham på telefon og er for tiden i kontakt både med Prof. Hockertz og Prof. Bhakdi.

Datasamlingen (ich.bingenervt.de/Altenheime.xlsx) blir aktualisert daglig. Dette er bare toppen av isfjellet. Kilde: Facebook-profilen hans.

Artikkelen er oversatt herfra:

Oversatt av Maria Neumann

Forsidebilde:
eberhard grossgasteiger

Tidligere publisert på derimot.no



1 har lest innlegget i dag.
Innlegget er lest totalt 6 401 ganger.

Teksten står for forfatterens mening, ikke nødvendigvis www.derimot.no sin.

24 kommentarer. Leave new

  • […] Det blir ca 1 million drap om «vaksina» settes på alle over 80 år.Og så kjøres det medisinske eksperimentet videre på 65+.Og så videre. Et horribelt tysk brudd på Nurnberg koden. Som forbyr medisinske eksperiment på mennesker.Dr Bill Mengele Gates har korrumpert tyske «forskere», RKI, EMA, WHO, FHI, Ernas Regjering og MSM og gjennomfører nå et medisinsk Holocaust mot Menneskeheten.I stedet for å teste ut disse eksperimentelle mRNA frankenstein sprøytene på dyr, testes på stire grupper av menneskeheten.Preparatene har ikke status som godkjente medisiner i EU og Norge. Kun en midlertidig Urgent Use Licence. Mot et påstått farlig virus. Hitlers Holocaust blekner i forhold.Kilde:Vaksinene mot viruset er ytterst farlige. Dette kan bevises med statistisk tallmateriale og er ikke noe som noen «covidioter» bare hevder. I ukene siden vaksineringen begynte, har dødsratene i aldershjem flerdoblet seg dramatisk, som statistikken under viser. Bare «tilfeldigheter» Dette virker imidlertid ikke til å gjøre stort inntrykk på de ansvarlige politikerne og «ekspertene» som hevder at det ikke har noe som helst med vaksineringen å gjøre – alt skal bare dreie seg om tilfeldigheter. Hvem vet, kanskje man begynner snart å påstå at alle de døde har dødd av korona og at det er fordi det ikke har blitt satt nok vaksiner. Ordtaket «Den som tror på det skal bli frelst» finner her sin praktiske bekreftelse. Ikke alltid, men stadig oftere.Statistikkene som vises her, er selvfølgelig ikke fullstendige og inkluderer for eksempel ikke de tilfellene som vår redaksjon allerede publiserte den 24. januar 2021, dvs. 3 uker etter at vaksineringen begynte:„Impf-Tote plötzlich „Corona-Opfer“ – Nachdem 25% der Geimpften in Seniorenheim starben“http://derimot.losi.no/tyskland-forer-covid-19…/… […]

    Svar
  • Statistikken viser at Covid dødstall øker når flere blir vaksinert.

    Land med høyere vaksineringen viser også høyere dødelighet enn andre land, ifølge statistikk ved Peter F. Mayer og Thorsten Wiethölter.

    Ifølge rapporter økte dødelighet i Storbritannia etter at vaksinasjonen startet. I motsetning har dødeligheten stagnert i sammenlignbare land som Spania, Italia eller Frankrike, etter at Storbritannia hadde gjennomført vaksinasjon omtrent fire ganger raskere. Spesielt høy-risiko grupper ble vaksinert over hele landet – som tilsynelatende ikke førte til en reduksjon av dødeligheten, men tvert imot til en tredobling av dødsfall i alders- og sykehjem.

    Dødsraten øker med vaksinering.

    Thorsten Wiethölter tok en nærmere titt på statistikken og kom til en skremmende konklusjon: i den gruppen av land med mer enn 10 doser av vaksinen per 100 innbyggere steg dødeligheten med 144%, mens antall corona-tilfeller falt med 61%. Med god grunn spør Wiethölter: «Hvorfor stiger Covid dødsrater sterkest der mer enn 10 doser per 100 innbyggere har vært injisert?“

    Emiratene: dødelighet økte 5 ganger

    De Forente Emirater har også allerede administrert 50 doser av vaksinen per 100 innbyggere. Likevel har dødeligheten økt omtrent fem ganger etter begynnelsen med vaksinasjonen. Selv den lille dvergstaten Monaco har allerede registrert 21 dødsfall etter oppstart av vaksinering. Til sammenlikning var det bare tre dødsfall det foregående året. Spesielt påfallende er eksempelet Gibraltar, som kun hadde registrert sju Covid dødsfall innen utgangen av 2020. Siden begynnelsen med vaksinasjonen den 9 januar, har det lille landet allerede 87 Covid dødsfall. Dette betyr at Gibraltar har nettopp passert Israel som verdensledende når det gjelder vaksinasjon med 75 doser per 100 personer. Bare 34,000 mennesker bor i dette lille landet. Med en dødsrate på 2500 dødsfall pr. million innbyggere er Gibraltar nå også leder når det gjelder corona-dødelighet.

    Mayer kommentar: «Korrelasjon betyr ikke nødvendigvis kausalitet, men du må stille deg selv spørsmålet: hva er det som skjer her?“

    https://www.wochenblick.at/statistik-covid-todeszahlen-steigen-dort-wo-am-meisten-geimpft-wurde/

    Svar
  • wasan Totland
    5 april 2021 21:58

    Sannsynligvis den viktigste artikkelen Knut Lindner noen gang har publisert. Det gjenstår å se om den slår igjennom?

    Svar
    • For en kilde….Har dere lest orginalartikkelen, publisert i «Unser MItteleuropa»? Publikasjonens slogan er «med forente krefter for vårt europeiske fedreland». Dette er en rent nazistisk publikasjon. Les litt av de andre artiklene og se selv.

      Svar
      • Hva sier du egentlig her? Har du funnet nazistisk statistikk?

      • Nei jeg sier at dette er et kjent nasjonalsosialistisk nettsted. Så deres meninger kan vel trekkes i noe tvil. Forøvrig er ikke dette sant, det er avkreftet som feilsitert. Sjekk her (kun tysk dessverre):

        https://correctiv.org/faktencheck/hintergrund/2021/09/16/coronavirus-faktenchecks-diese-behauptungen-hat-correctiv-geprueft/

      • Er det slik at hvis noen jeg er sterk uenig med sier en ting, da må jeg mene det motsatte? Eller hvis et nasjonalsosialistisk nettsted hevder at jorden er rund, da er jeg forpliktet å hevde at den er flat?

        Dette er en type argumentasjon som ikke dreier seg om budskap, men om budbringer. Den er egentlig helt ødeleggende for enhver diskusjon om sak.

      • Jeg finner «Unser Mitteleuropa» som en europeisk fokusert publikasjon. Mange høyt aktuelle temaer som covid svindelen, etnisk folkeutbyttning med ikke europeere etc.
        Finner også kommentarfeltet til å være balansert med for/mot meninger.
        Om noen finner dette nazistisk, dem om det.
        Alle som ikke istemmer pride, woke, venstresidens tyrrani som illuminatis mange redskapet, blir betegnet som nazist eller brun, ikke noe nytt med det.

        Flott at det finns publikasjoner som dette blant alt mediasøpplet.

      • Du Gustav er bare enda en neososialist. Slå det gjerne opp, for per definisjon er neososialisme fascisme og fordi fascisme er ekteskapet mellom konsern og stat og konserndelen siden Mussolini er blitt internasjonalisert så er du samtidig en neofascist, og det enten du vil eller ikke.

        Å direkte assosiere nasjonalkjensle og kjærlighet til sin kultur og sitt land til nazismen er bare et frekt knep fra dem som profiterer på globaliseringen av varer og tjenester. Nazismen hadde også alderspensjon på programmet, så etter din assosiasjonsmetode må da alderspensjon være nazisme. I løpet av «plandemien» er 6000 milliarder US Dollar overført fra verdens folk til verdens konsern og du ofrer det neppe én kritisk bemerkning. For dette som vi ser utfolde seg ligner bare alt for mye på Orwells «1984» med Emmanuel Goldsteins «oligarkiske kollektivisme» til å være ubetydelig og tilfeldig. Oligarkiet skal innen den neofascistiske retningen nemlig styre befolkningen for de superrike eierne. Det er derfra dere og neoliberalistene henter motivasjonen fra, i et slags «regner det på presten så drypper det på klokkeren».

  • I mars: Massiv økning av rapportering av dødsfall og bivirkninger av vaksinering.

    European Medicines Agency (EMA) samler bivirkninger ved vaksiner i en database, inkludert eksperimentelle genteknologi vaksiner av Pfizer, Moderna og AstraZeneca. I hele EMAs historie har det aldri vært rapportert så mange bivirkninger og dødsfall som nå. Spesielt i mars har rapporterte tilfeller bokstavelig talt eksplodert.

    Av diagrammet i artikkelen referert tin under ser man at fra uke 3/2021 har de rapporterte tilfellene bokstavelig talt eksplodert. Covid vaksiner er registrert i rødt, og titusenvis av andre stoffer som er godkjent og brukt i EU er registrert i blått.

    La oss ta en titt på data fra EMA databasen i detalj:

    AstraZeneca

    Fram Til 13. Mars.:

    54.571 rapportert tilfeller av bivirkninger
    451 dødsfall

    Til 3 April:

    133.310 rapportert tilfeller av bivirkninger
    967 dødsfall

    Moderna

    Fram Til 13. Mars.:

    5.939 rapportert tilfeller av bivirkninger
    973 dødsfall

    Til 3 April:

    11.545 rapportert tilfeller av bivirkninger
    1,475 Dødsfall

    BioNTech / Pfizer

    Fram Til 13. Mars.:

    102.100 rapportert tilfeller av bivirkninger
    2.540 dødsfall

    Til 3 April:

    127,789 rapportert tilfeller av bivirkninger
    3,529 Dødsfall

    I sum var det 3,964 dødsfall rapportert av 13 Mars og 5,993 av 3 April.

    Svar
  • Høy vaksinasjonsrate ansvarlig for økt antall dødsfall.

    Hvorfor øker antall alvorlig sykdommer og også dødsfall sterkt i land der mange mennesker har allerede blitt vaksinert mot corona, selv om antallet corona-tilfeller faller kraftig? Eksperter har advart for litt tid for at dette kan skje akkurat når utilstrekkelige vaksiner blir satt inn.

    Statistikken stiller mange spørsmål. Selv om antall corona-tilfeller hadde falt kraftig i slutten av februar, i noen tilfeller med mer enn 50 prosent siden begynnelsen av året, i henhold til WHO, har denne utviklingen ikke blitt reflektert i antall dødsfall. I Storbritannia, for eksempel, var dødelighetstallene i januar fortsatt tre ganger så høye som i Frankrike, Italia eller Spania. Og dette til tross for at Storbritannia var alleredelangt framme med vaksinering av befolkningen, sammenlignet med andre land.

    Stigende dødsfall til tross for fallende corona-tilfeller.

    Et tilsvarende bilde finnes i Israel, til tross for en høy vaksinasjonsrate. Frem til 25. februar, var rundt 89 doser av vaksinen gitt per 100 innbyggere. Men, som Thorsten Wiethölter bemerket på sin nettside coronakrise-blog, økte antall daglige corona dødsfall med nesten 600 prosent. Generelt konkluderte han med at land med mer enn 10 doser av vaksinen per 100 innbyggere står overfor et økende antall dødsfall til tross for fallende Covid-tilfeller – konkret faller antall tilfeller med 40 prosent, men antall dødsfall har økt med 44 prosent. Årsakene kan være mangfoldig, slik at landene kan ha hatt å stri med et økt antall infeksjoner akkurat i denne perioden. Wiethölter har sammenlignet tallene for perioden fra 14. desember til 25. februar, eller en periode på 73 dager.

    Advarsel mot skade på immunforsvaret

    Allerede i slutten av januar i år varslet den irske immunolog og molekylærbiolog Prof. Dr. Dolores Cahill om mulige konsekvenser av mRNA-vaksiner: «Hvis den vaksinerte kommer i kontakt med coronavirus noen måneder etter vaksinasjon, vil deres immunsystem i mange tilfeller kunne reagere med en dødelig cytokin storm. Dette er fordi vaksinen mRNA genetisk endrer kroppens celler til å produsere pigg-protein av coronavirus. Senere, når et nytt coronavirus aktiverer immunforsvaret, vil det gjenkjenne egenproduserte piggproteiner som en fare, og lanserer et stort angrep mot sine egne celler i kroppen. Som et resultat, vil en vaksinert perrson lide av et septisk sjokk med flere organsvikt, som vanligvis ender med døden.“

    https://www.wochenblick.at/hohe-durchimpfung-verantwortlich-fuer-steigende-zahl-von-todesfaellen/

    Svar
  • Man leser dette og tenker: vaksinen virker jo ikke!!
    Helt feil!! De fungerer akkurat som planlagt. Ikke som du og jeg ønsker. Ikke som du og jeg blir fortalt! Men akkurat som de har planlagt at de skal virke. Verre blir det den dagen et Corona-virus begynner å spre seg i samfunnet. Da vil det, som med alle forsøksdyr, i alle tidligere forsøk på å lage en Corona-vaksine, spre seg død blant alt og alle som er vaksinert!! Skremmende tanke. Men også skremmende å tenke på all annen menneskerensing opp igjennom historien.
    Stort sett har de begynt i det små, å så etterhvert drept fler og fler!!
    Bare en tanke!!

    Svar
    • Nå er altså tre brukere på et eldresenter smittetpå et sykehjem i Molde, og lagt inn på sykehus, i følge NRK.
      Alle tre var fullvaksinerte.
      Den mistenkte smitter en var uvaksinert ansatt. Og alle uvaksinerte blir nå pålagt å bruke hønsenetting-munnbind.
      Virker ikke vaksinen? Skulle den ikke ihvertfall redusere alvorlighet når den vaksinerte ble smittet?
      Er de vaksinerte blitt smittet av den uvaksinerte, eller har de blitt syke av vaksine, – eller en vaksinert full av spikeproteinet?
      Så/men denne historien er nok like mye en del av kampen for å få vaksinert alle.
      Vi får nok flere slike historier framover.
      De «skyldige uvaksinerte» vil nok bli lyst fredløse.

      Svar
      • Tilsynslege eldresenter
        21 september 2021 15:24

        Alle vaksiner – MMR, Hepatitt, Covid, Stivkrampe – virker dårligere hos eldre. Det en vaksine gjør er å booste immunsystemet slik at korppen blir bedre i stand til å takle en infeksjon. Hos eldre er immunsystemet svekket av alder, og mange av disse har også andre i og for seg ikke farlige sykdommer som også bidrar til en svekkelse av immunsystemet (prostatakreft f.eks hos menn). Det er derfor ikke uventet at eldre blir både smittet, innlegges og faktisk før selv om de er fullvaksinert. Det samme skjer med andre sykdommer man kan vaksinere mot. Alderen svekker oss faktisk.

        Så å bruke munnbind på eldrehjem er faktisk en meget god ide, og har vært brukt lenge før pandemien. Uvaksinerte kan spre mer virus, og de eldre må da beskyttes for dette. Istedetfor å stenge dem inne og la dem lide for at 1 eller 2 ikke er vaksinert, må de som ikke vil la seg vaksinerte tåle tiltak. Dette er ganske normalt i hele helsevesenet, og ikke noe som det lages styr om. Før nå.

        Jeg skal ikke ta stilling til hva dere tror og mener, jeg tror mitt og dere tror deres. Men dette er en medisinsk vurdering som er helt korrekt og akseptert flere tiår tilbake.

      • Poenget som fremgår av artikkelen du har knyttet denne kommentaren til er at vaksinasjonsprogrammet har ført til en vesentlig økning i dødelighet hos eldre. Tallene forteller at det fungerer noe som nærmer seg et avlivningsprogram for eldre. De vaksiners for å beskyttes, men dør av vaksinen. Det samme forteller FHIs tall over registrerte vaksinedøde i Norge som nå overskrider antallet registrerte Covid-19 døde i 2021.

      • Tilsynslege eldresenter
        22 september 2021 11:20

        Kjære Lindtner. Du hevder altså at jeg som lege på et eldresenter og gamlehjem er med på å avlive eldre? Med vilje? Jeg skjønner nå at du ikke kan være helt med. Ingen oppegående person kan tro at legene Norge avliver eldre. Hvis du tror det – vel, jeg skal ikke si hva jeg tror.

        Du støtter vel også da at en ung person blir skutt og drept i Tyskland da? Fordi han anmodet en kunde på en bensinstasjon om å ta på seg maske. Som svar blir han drept. Henrettet. Beklager, men de eneste som driver med avliving her er dine likesinnede. Svar meg gjerne på de to spørsmålene:
        1. mener du at norske leger driver et alivningsprogram for eldre – ja eller nei?
        2. Støtter du at tiltaksmotstandere henretter en ung mann fordi de blir bedt om å følge lovlig innførte tiltak (ja, de er lovlige) – ja eller nei?

      • Når en leser det jeg skriver som fanden leser bibelen oppfatter en det som skrives slik det passer en. Jeg har ikke skrevet om deg. Du reagerer alt for personlig. Utgangspunktet er en artikkel som refererer til tall fra det tyske folkehelseinstituttet. Disse forteller med all tydelighet at etter at vaksineprogrammet mot Covid-19 ble iverksatt ved årsskiftet 2020/21 har antallet døde på pleieinstitusjoner mangedoblet seg. I Norge har antallet vaksinedøde oversteget Covid-19 døde i år.

        For å være helt tydelig. Jeg tror ikke de som arbeider ved disse institusjonene hverken i Norge eller Tyskland handler ut fra dårlige motiver. Men alle , også du, har vel et ansvar å tenke gjennom hva du er med på?

        Tallene fra Tyskland minner om et avlivningprogram, men der er du uening. Har vi noen andre vaksiner som tar livet av så mange mennesker som du vet om? Tallene fra USA viser at det er langt flere vaksinedøde etter et halvt år med Covid-19 vaksinene enn det totale antallet døde etter alle andre vaksiner i USA de siste 30 årene.

  • Tilsynslege eldresenter
    23 september 2021 10:47

    Nei, vi har ikke noen andre vaksiner som er gitt i så stort antall til eldre mennesker. Fordi de fleste vaksinene vi har gis til unge. Covid er den første som gis først og fremst til eldre. i 2019 ble det satt 700 000 doser influensavaksine og disse ble nok i høyere grad gitt til eldre. Her var det også en viss andel døde etterpå.

    Her det tre forskjellige ting man må se på som du putter i en sekk:
    1. Eldre dør. Gjennomsnitlig levealder i Norge er 81,2 år. Er du over dette så kan man forvente å dø. Slik er det bare. Så en stor andel av de som fikk Covidvaksine og døde like etter hadde nådd «sin tur».
    2. Eldre på gamlehjem er ofte svekket. Så når de i tillegg til sine sykdommer får en vaksine med lette bivirkninger kan dette svekke dem slik at de «tipper over». Så kan man diskutere om dette er korrekt eller ikke, men alle ved landets gamlehjem fikk god og grundig informasjon. Demente og de som ikke kunne forstå ble IKKE vaksinert – noen etter at samtykkekompetent pårørende hadde godkjent. Mange pårørende avslo fordi de mente at man kunne la deres eldre dø i fred.
    3. Å dø etter at man har fått en vaksine er ikke det samme som at man dør av vaksine. Det regner jeg med at du skjønner. Hvis 100 personer dør innen 24 timer etter inntak av alkohol så er det som oftest ikke alkoholen som drepte dem. Bilulykker, akutt sykdom, drap…

    I Norge er det nå registert 200 dødsfall som har sammenheng med vaksine, og det er 80 % eldre over 70 år (FHI). Dvs gruppe 2 over. Husk at etter 7,8 millioner satte doser vil 90 % av de som dør i Norge fremover være vaksinert!! Nesten 100 % av alle som dør i Norge over et år er vaksinert mot MMR. Er disse også drept av vaksiner?

    Regner med at du forstår dette. Hvis ikke, vel da gir jeg opp. Og jeg fortsetter å anbefale eldre å ta vaksine – mot Covid, Influensa og hva annet som måtte komme. Se på testtallene siste tid, inleggelsestall. De synker. Pga vaksinedekning.

    Svar
    • Eirik Måkestad
      23 september 2021 12:39

      Ka er snittalderen for di som er i dødsstatistikken over corona?
      Ganske nær gjennomsnittlig dødsalder kan eg fortelle deg. Og di aller fleste som er i statistikken hadde ein eller fleire alvorlige diagnoser.
      Så kvifor brukes ikkje den argumentasjonen i forhold til corona?

      Svar
      • Tilsynslege eldresenter
        23 september 2021 13:58

        Dette vil bli en evig diskusjon. Og jeg er enig i at man kan lure. Men husk at nedstenginger, vaksiner, restriksjoner etc har nok hatt en enorm virkning på antall døde og syke. Vi så jo hvordan det så ut i Italia, Spania og Frankrike i mai-20, hvor mennesker døde i hopetall. Nå er vi straks der hvor du mener vi skal være, nemlig med å si at Covid ikke lenger er en samfunnskritisk sykdom. Men at den har vært det – det er det ingen tvil om.

        Det er ikke rart at mange av de som døde hadde diagnoser – det er jo slik at uansett hva slags sykdom man får så er den alvorligere hos en 88 år gammel person med kreft og emfysem enn hos en frisk 30-åring. Men vi ser også at senvirkningene av Covid er stygge. Og de synes å være knyttet til et godt immunsystem, slik at unge blir mer rammet.

        Husk også at da dette brøt ut så ante vi ingenting. Noen anslo at sykdommen kunne ha 10-20 % dødelighet, og det var basert på de umiddelbare tallene vi så da. Så har dette blitt moderert etter hvert. Men uten tiltak, uten behandling er dødeligheten av Covid langt høyere enn influensa. Minst 3 ganger så høy. Mest hos eldre men også yngre. Dette er et medisinsk faktum.

      • Eirik Måkestad
        24 september 2021 13:27

        Tiltakene har tatt fleire liv enn corona noen gang kommer til å ta, millioner av fattige barn er sendt ut i sultedøden som en direkte konsekvens. Det er et faktum.

        https://www.svt.se/nyheter/vetenskap/miljontals-har-dott-av-restriktionerna

        Senskader er ikkje unormalt ved influensa heller, intet nytt under solen der.

        Uten behandling så er det mye som er dødelig. Så da kan du spørre deg om kvifor det ikkje blir brukt medisiner som har dokumentert god effekt.

        https://www.dagensmedicin.se/opinion/debatt/ivermektin-skulle-kunna-vara-det-som-avslutar-pandemin/

      • Syns du skal skaffe deg en utdannelse som står i forhold til tittelen du blamerer med.
        Lege er du langt i fra!

        Sett deg litt inn i fakta før du bruser for mye med fjæra …

        Start for eksempel med boken: Myten om smitte av Thomas S. Cowan og Sally Fallon Morell, så tenker jeg du får vita at MMR vaksinen du nevner, var en av vaksinebløffene sammen med flere andre, som tok liv og etterlot mennesker kvestet, vansiret og lammet for resten av livet. Hva Coronavaksinen angår så er nok denne i samme gate som resten av bløffe. Står igjen å se langtidsvirkningene og det ser ikke lovende ut.

  • Overdødeligheten i tyske pleiehjem skjøt i været umiddelbart. Etter stikket. Alle tall viser det samme, og jo høyere «vaksinerings»-grad, desto verre overdødelighet. Helsepersonell som promoterer dette med den kunnskapen vi har i dag kunne snu, det er på tide, forutsatt at de er villige til å høre på eksperter høyere i hierarkiet enn de selv som kommunelege eller tilsynslege, og stige ned fra pidestallen og lytte til sannferdige som Mike Yeadon eller nobelprisvinner Luc Montanier. Det store mannefallet er bare i startfasen, piggproteinene er i full sving, og de svakeste går først, på pleiehjemmene, tallene er tydelige nok, for den som vil se. De som titulerer seg som eksperter har løyet så mye så lenge om en hastegodkjent genmanipulerende injeksjon at å IKKE være skeptisk ville være naivt.

    Svar

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Fill out this field
Fill out this field
Skriv inn en gyldig e-postadresse.

Next Post

En av mange vaksine-effekter:

Hjertebetennelse øker eksplosivt i USA.

Previous Post

Kritiske stemmer er aldri bra under krig.

De kan fortelle befolkningen sannheten.

Teksten står for forfatterens mening, ikke nødvendigvis www.derimot.no sin.