POSTED IN Helse, Ytringsfrihet

Til alle som rammes av koronatiltakene:

Hvorfor protesterer dere ikke?

26 kommentarer
Print Friendly, PDF & Email

DEL 1: oppfordring til leger, fagfolk, restaurant- og utelivsansatte m.fl

Av Th. Olsen

Dette er en oppfølging til et innlegg jeg skrev om pandemien tidligere i høst (https://derimot.no/corona-pressen-og-det-demokratiske-problemet/). 

Jeg registrerer at motstanden mot og skepsisen til både «fortellingen om pandemien» og tiltakene øker noe hos det norske folk. Det er bra! Men hvor blir det av fagfolkene og legene i Norge?

Hvor er dere? Er dere enige i alt dette som skjer?

I mange land ellers i verden går fagfolkene sammen, organiserer seg, og går tidvis knallhardt ut mot det som skjer. Hvorfor skjer ikke dette i Norge? Og da må de altfor få som i senere tid har gjort det ha meg unnskyldt, all ære til dere! Jeg har hørt om et stort antall helsearbeidere og leger som er meget kritisk til hvordan pandemien blir fremstilt og ikke minst håndtert. Dere kan da ikke sitte på kontorene deres og vite at ting er helt galt og ikke gjøre noe med det!

Jeg vet at dere risikerer å miste jobben hvis dere går alene ut mot den offisielle fortellingen, det er det for øvrig mange av oss andre som også gjør. Men finn hverandre og gå sammen! Da er det mye vanskeligere å ramme dere. Og ikke minst – dette er av historisk viktighet!

Og til alle dere som har mistet jobben, gått konkurs, fått vanskelige eller umulige arbeidsvilkår, store personlige eller helsemessige problemer som følge av norske myndigheters håndtering – hvor er dere? En av de bransjene som kanskje er hardest rammet er restaurant- og utelivsbransjen – hvor er dere? Hvorfor aksepterer dere at bransjen deres blir knust uten faglig eller vitenskapelig grunnlag?

Mange utesteder risikerer å gå konkurs. Hvorfor protesterer dere ikke mer høylytt?

Da for eksempel Facebook-gruppen «Stop Lockdown: full gjenåpning av Norge – NÅ» arrangerte markering mot tiltakene og lockdown foran Stortinget, hvorfor stilte ikke dere med flere tusen deltakere i tillegg til de ca 300 ildsjelene som møtte opp? Og burde ikke denne Facebook-gruppen ha 100 000 medlemmer istedenfor ca 10 000 som den har nå?

For dem som tror at vi har å gjøre med et «dødsvirus» og at myndighetene er kompetente og gjør det beste for oss alle – bruk en liten dose tid på å sjekke ut. Det er ikke mye du trenger – en halvtime om dagen på å undersøke annen informasjon enn de fortellingene hovedstrømmediene pumper ut vil gjøre underverker. Sjekk for eksempel ut hva Dr. Maria Rita Gismondo – direktør for klinisk mikrobiologi og virolog ved Sacco Hospital i Milano sa i august eller i våres

Eller hva Dr. Wolfgang Wodarg sa i juli

Og de nøkterne gjennomgangene av statistikk gjort av Ivor Cummins er verdt å kikke på. Han ser i sin analyse bort fra at den gjeldende PCR-metodikken i beste fall kan kalles uegnet, at begrepet «smitte» misbrukes grovt og at statistikkene manipuleres. Han brukes tallene som vi får dem servert, her en analyse fra september

Vi er for lengst kommet forbi den tiden hvor vi har råd til å lene oss tilbake og la tv’en og Bent Høie bestemme hva vi skal mene og tenke. I 2012 skrev faktisk Dr. Dagfinn Haarr om dette og som er svært relevant til dagens pandemi. Det norske folk lider av en slags variant av Stockholm-syndromet, og må snarest mulig ut av denne tilstanden før skadene blir enda større!

Det er en del linker videre i artikkelen. Jeg ser meg nødt til å hovedsakelig bruke Bitchute.com for film-linker. Dette siden Youtube, Facebook og Vimeo m.fl. gjennom hele pandemien har sensurert og slettet alt de klarer av informasjon som avviker fra den offisielle fortellingen. Noen få finnes enda på Youtube, men det er antakeligvis fordi de enda ikke har rukket å slette det.

Bare tenkt litt over at vi er kommet dit hvor inkompetent personell hos for eksempel Youtube over en lav sko sletter informasjon som kommer fra professorer, fagfolk, virologer, epidemiologer, leger og helsepersonell og har frekkhetens nådegave til å stemple det som «false information». Bare dette fenomenet i seg selv bør få det til å gå kald nedover ryggen til folk. 

RT-PCR-diagnostisering – baserer den seg på flaks og gjetting?

Det er mange som hevder at hele pandemien er bløff. Man trenger ikke undersøke mye for å se at disse kan ha rett. Hvis det er slik er jeg temmelig sikker på at bruken av RT-PCR-testen, heretter bare kalt PCR-testen er en av de største nøkkelfaktorer til dette. Det er antakeligvis ikke noe galt med PCR-metoden i seg selv, men bør den brukes slik den brukes i denne pandemien? Kary Mullis som fant opp metoden sa i hvert fall dette

«….with PCR, if you do it well, you can find almost anything in anybody.” 

Disse betraktningene fra Kary Mullis er også omtalt her

De fleste innser vel at en avgjørende faktor er hvor sikker og god testen og/eller diagnostiseringen for sykdommen er. Dr. Kristian Amundsen Østby skrev i 2018 om dette i artikkelen «Derfor skal du ikke teste deg for sikkerhets skyld». Slik tankegang, som det meste av annen nøktern tankegang forsvant ut med badevannet da denne pandemien startet. I forrige artikkel skrev jeg litt om fenomenet «influensaen som forsvant, og jeg skal ikke gå videre inn på akkurat dette her. Men nå i oktober kunne vi lese at FHI og assisterende helsedirektør Espen Nakstad uttalte seg om temaet. Jeg bet meg merke inn en interessant kommentar:

«Uken før ble det påvist tre tilfeller, men det skal være usikkerhet rundt disse resultatene. To av prøvene er etter nærmere undersøkelser ansett som usannsynlige, mens det tredje tilfelle ikke har latt seg bekrefte på ny».

Åpenbart er det mye usikkerhet om testenes troverdighet og treffsikkerhet. Og hvor fører dette hen?

Tilsier disse formuleringene at testingen er en sikker vitenskap? Hvorfor behandles resultatene av testingen for covid-19 som en sannhet uten forbehold og kritisk blikk?

Den tyske virologen Dr. Christian Drosten hadde en avgjørende rolle i forbindelse med at PCR-metoden for covid-19 ble tatt i bruk av WHO og store deler av verden. Allerede 23. januar 2020 hadde han altså utarbeidet metoden, hvorpå den ble sendt til WHO som straks implementerte den. Men Wikipedia er som ofte ellers ikke helt presis i sin fremstilling. Hør for eksempel den tyske advokaten Dr. Reiner Fuellmich sin gjennomgang. Hør gjerne hele men det om Drostens PCR-test starter på ca 20 minutter. OffGuardian har også en gjennomgang av PCR-testen

Professor Allyson Pollock fra Storbritannia har en rekke kritiske synspunkter på testen, blant annet at det ved positivt prøvesvar ikke betyr at du er smittet (infectious), og at den slår ut på døde virusrester som kan ligge i kroppen opp til 80 dager

At testen ikke skiller mellom døde og levende virus eller virusrester har for øvrig blant annet professor Dr. Carl Heneghan skrevet om, og dette er også innrømmet av FHI samt australske myndigheter m.fl. 

Falske positive

Spørsmålet er om man vet hvor presis og pålitelig PCR-testen er. For det første er så vidt jeg vet ikke PCR-testen for covid-19 kontrollert mot en gullstandard slik at man vitenskapelig og sikkert vet at testen er presis og god. Det hevdes riktignok at den er god, stort sett i den offisielle fortellingen. Men det er et stort antall fagfolk som sier noe annet, og de slipper svært sjelden eller aldri til i hovedstrømmediene eller på den offentlige scene. 

Dr. Michael Mina

Epidemiolog Dr. Michael Mina fra USA har sagt at det kan hende at så lite som 10 % av dem som tester positivt kan være bærere av reell smitte

Helsesekretær Matt Hancock i Englands hadde i sommer en interessant uttalelse. Han sa at 80 % av de som var diagnostisert med covid-19 var uten symptomer. Når Hancock her sier diagnostisert mener han naturligvis at de har testet positivt ved PCR-testen. Hvor redelig denne retorikken er kan man for øvrig tenke litt over. For Hancock var dette triste nyheter fordi «det gjør at det er vanskelig å kontrollere viruset». 

Men er dette egentlig skremmende nyheter? Tenk at 80 % av «smittede» av dette «dødsviruset» ikke blir syke, de får ikke en gang symptomer. Det får en til å tenke på de som ironisk sier at dette er sykdommen man må teste seg for å finne ut at man har. Handcock syntes som sagt denne informasjonen var trist, og adresserte det automatisk til virusets beskaffenhet – men kunne det tenkes at han kunne adressert det til selve PCR-testen isteden?

Er dette en PCR-pandemi? Faktisk har dette skjedd tidligere, i 2006. New York Times omtalte hendelsen , og her er artikkelen uten betalingsmur

Smittevernoverlege Steinar Konradsen uttalte seg om test-strategien i mai. Han uttalte at i en periode med lite smitte ville man ved å teste 750 personer få 44 positive prøvesvar hvor 37 av dem ville være falske positive. Det vil si 16 % presisjon på PCR-diagnostiseringen. 

Med så lav presisjon ender en kanskje rett i åkeren?

FHI hadde uttalelser om det samme i mai. Her sa FHI at ved å teste 12 000 tilfeldige, altså å «teste bredt», ville man få 15 positive prøvesvar og 14 av disse ville være falske positive. Dette gir 7 % presisjon på PCR-diagnostiseringen. Men hva betyr det at PCR-testen bommer grovt når det er lite smitte i samfunnet, mens den angivelig er presis når det er mye smitte i samfunnet? Kan hende at jeg misser noe her, men jeg klarer ikke å få disse formuleringen til å bli noe annet enn en eufemisme for at PCR-diagnostiseringen baserer seg på flaks.

For øvrig uttalte utenriksminister i Storbritannia Dominic Raab tidligere i høst dette angående testingen og falske positive. 

Kan det være derfor Dr. Mike Yeadon, en tidligere Chief Sience Officer hos Pfizer i oktober uttalte at «second wave faked on false-positive covid test, the pandemic is over»? 

Og vi kunne tidligere i høst lese at fotballspilleren Martin Ødegaard testet positivt for covid-19, for deretter å bli kontrolltestet ytterligere to ganger med negativt prøvesvar – og deretter erklært for å være frisk og ikke smittet. 

Journalisten Jon Rappoport hadde i oktober en krass artikkel om temaet, hvor han også viste til at CDC i sin testprotokoll for PCR skrev at de ikke hadde et isolert virus tilgjengelig på side 39 under Perfomance Charackteristics).

Jeg undrer stadig over om selve viruset SARS CoV-2 noen gang har blitt identifisert og isolert på en vitenskapelig holdbar måte. For eksempel har Dr. Kaufman gjennomgått vitenskapelige studiene som hevder å ha isolert viruset

I Belgia har flere hundre leger og flere tusen helsearbeidere skrevet under på et felles brev til belgiske myndigheter, les selv hva de skriver om PCR-testen. 

Det er nesten som vi lever i en form for global og kollektiv Munchausen by proxie. Et stort antall friske mennesker tester positivt med en høyst tvilsom metodikk og blir erklært syke og farlige for samfunnet. Disse friske menneskene må delta i et teater hvor de må oppføre seg som om de er syke, smittsom og farlig og tvinges til å isolere seg eller gå i karantene og gå med munnbind. Hvorfor finner vi oss i dette?

Forsidebilde: Tim Mossholder

Knut Lindtner har lagt til bilder m/tekst

Teksten står for forfatterens mening, ikke nødvendigvis www.derimot.no sin.

26 kommentarer. Leave new

  • Fra en av lenkene:
    « …. sjefvirolog ved Luigi Sacco universitetssykehus i Milano, …Professoren sier at hun har blitt offentlig angrepet og presset av den italienske regjeringen for å slutte å snakke om den virkelige situasjonen i Lombardia: Hun anser fortsatt viruset som en «middels influensa». ….Den beste italienske virologen beskriver situasjonen som «en psykologisk pandemi» og «en global panikkstrategi».
    Hun sier at på anmodning fra myndighetene drev TOMME ambulanser fra sykehuset hennes frem og tilbake gjennom gatene i Milano med blinkende lys. Bergamo-lastebilkonvoien, som sjokkerte verden i slutten av mars, BAR IKKE ET ENESTE LIK. En ansvarlig militær oberst bekreftet dette overfor henne. Hun ønsker ikke å kommentere den politiske strategien til Conte-regimet i Roma. »

    http://tapnewswire.com/2020/08/professor-maria-gismondo-we-caused-the-pandemic/

    Svar
    • Folk flest er godtroende og har vanskelig for å se gjennom det enorme teppet av propaganda, dette sammen med frykten som propagandaen skaper, er den eneste grunnen til at myndighetene har frie hender til manipuleringen av oss. Når vel 4000 dør av kreft årlig; mens under 300 av covid, virker nedstengningen temmelig meningsløs. Og spesielt siden nedstengning og maskebruk i beste fall er ineffektivt.

      Svar
  • Fra en av lenkene:
    « …. sjefvirolog ved Luigi Sacco universitetssykehus i Milano, …Professoren sier at hun har blitt offentlig angrepet og presset av den italienske regjeringen for å slutte å snakke om den virkelige situasjonen i Lombardia: Hun anser fortsatt viruset som en «middels influensa». ….Den beste italienske virologen beskriver situasjonen som «en psykologisk pandemi» og «en global panikkstrategi».
    Hun sier at på anmodning fra myndighetene drev TOMME ambulanser fra sykehuset hennes frem og tilbake gjennom gatene i Milano med blinkende lys. Bergamo-lastebilkonvoien, som sjokkerte verden i slutten av mars, BAR IKKE ET ENESTE LIK. En ansvarlig militær oberst bekreftet dette overfor henne. Hun ønsker ikke å kommentere den politiske strategien til Conte-regimet i Roma. »

    http://tapnewswire.com/2020/08/professor-maria-gismondo-we-caused-the-pandemic/

    Svar
    • Folk flest er godtroende og har vanskelig for å se gjennom det enorme teppet av propaganda, dette sammen med frykten som propagandaen skaper, er den eneste grunnen til at myndighetene har frie hender til manipuleringen av oss. Når vel 4000 dør av kreft årlig; mens under 300 av covid, virker nedstengningen temmelig meningsløs. Og spesielt siden nedstengning og maskebruk i beste fall er ineffektivt.

      Svar
  • Susan Albright
    7 november 2020 14:11

    Veldig godt skrevet! Denne ksn man sende til både public media og pffentlig ansatte, politiet, så kan de ikke si at de har vært uvitende om hva de gjorde når rettssaker hagler over dem. Takk

    Svar
  • Susan Albright
    7 november 2020 14:11

    Veldig godt skrevet! Denne ksn man sende til både public media og pffentlig ansatte, politiet, så kan de ikke si at de har vært uvitende om hva de gjorde når rettssaker hagler over dem. Takk

    Svar
    • Mona Nielsen
      7 november 2020 22:40

      Forferdelig dette spillet og så ødeleggende for landet. Merkelig at ikke flere permittert og arbeidsledige reagerer på dette. Samt folk som i fjor ble fengslet og fratatt alle rettigheter. Vi har Løvebakken full av yrkes politikere som har sittet altfor lenge, og de rasserer landet vårt. Vi har sagt NEI, til EU, allikevel styres vi nå fullstendige utenfra. Landet ødelegges av vindturbiner og myrer graves opp, dyrket mark blir motorvei. Men miljøet er viktig, og klima krisen skal vi nordmenn virkelig lide for. Bitte lille, Norge skal redde alle de andre, og vi skal per innbygger ikke slippe ut CO2 overhodet, mens Kina har lovet å øke, utslippene sine frem til 2030. Attpåtil får de nødhjelp fra Norge, som de bruker til å kjøpe opp Norge med. Sykehus plasser nedlegges skoler nedlegges , de eldre som er så heldig å få en omsorgsbolig spiser søppelmat og de betaler veldig, godt for seg. Og vi fortsetter å stemme på de etablerte partiene, for det har vi alltid gjort. AP og høyre har over flere tiår byttet på, å ødelegge landet vårt. Hvorfor lar vi de fortsette. De to partiene pluss FrP er de som er skyld i EØS avtalen, som vi ikke ville ha.og hvor i he…te er opposisjonen og en fri og uavhengig presse? Hvordan,kan det være så få, som ser at alt dette bærer rett til hel..te? Jeg er, redd, skremt, urolig, sint og fortvilet. Hvorfor våkner ikke det norske folk og sier nei, og nok er nok? Jeg fatter ikke

      Svar
      • Min beste klem til deg Mona.

      • Vi er flere som er enig med deg Mona! Og den artikkelen over som er sendt av Th. Olsen er meget godt skrevet! Jeg har nå fått tilsendt boken «Stråletåka» av Susan Pockett, som gir en fyldig dokumentasjon om dette hysteriet om coronaviruset og disse fake testmetodene. Anbefaler alle å bestille denne boka fra Z- forlag. Einar Flydal, som mange kjenner, har vært med på oversettelsen av denne boka og kan trygt anbefales til alle. Dessuten bør alle som ikke er enige i våre myndigheters politikk lese og melde seg inn i «Folket Direkte» som vil nedlegge det norske styresystemet og innføre et demokratisk , folkelig styresett ,noe på samme måte som i Sveits. Gå inn på Google og finn «Folket Direkte» og hør på Lars Rønbeck hva han forteller. Dette bør være av meget stor interesse for mange som er godt forsynt med hva Solberg-regjeringen presenterer nå. Men, det haster !

      • Rettelse til Helge Dalen.
        Undertegnede har dessverre blandet litt i kortene angående anbefalingen av boka «Stråletåka». Denne boka handler ikke om coronaviruset, men om elektromagnetisk stråling og metodene for grenseverdimålinger ang. dette, og hvordan disse fake metodene kan avsløres. Jeg beklager dette sterkt, det skyldes kanskje at jeg har litt mange tanker i hodet på en gang, særlig da om både virushysteriet og strålingsfarene som vi nå utsettes for! Men jeg vil likevel anbefale både boka til Susan Pockett og «Folket Direkte» for alle.

  • Marius Hagberg
    7 november 2020 14:40

    Mye av problemet i det norske folk er at de er livredde for å skille seg ut fra mengden. Og de er i tillegg livredde for å stå for noe. Og når de så i tillegg er merkverdig godtroende til hva medier og politikere forteller, så gir dette i praksis den perfekte saueflokk.

    Svar
  • Marius Hagberg
    7 november 2020 14:40

    Mye av problemet i det norske folk er at de er livredde for å skille seg ut fra mengden. Og de er i tillegg livredde for å stå for noe. Og når de så i tillegg er merkverdig godtroende til hva medier og politikere forteller, så gir dette i praksis den perfekte saueflokk.

    Svar
  • «Det norske folk lider av en slags variant av Stockholm-syndromet, og må snarest mulig ut av denne tilstanden før skadene blir enda større! »

    Ikke bare i Norge, men store deler av verden.
    Bakmennene ser ut til å ha stor makt.
    Foreløpig!
    Det ser håpløst ut. – Så vi gir oss ikke.

    Svar
  • Om dere virkelig tror at Covid er ett dødsvirus og at dette superviruset nå sprer seg med lynets hastighet,da spør dere selv,hvorfor ser vi ikke flere døde ?.

    Svar
    • «hvorfor ser vi ikke flere døde»

      Når det er færre døde eldre ett år ( som i år), blir det nødvendigvis flere døde året etter. Slik er naturen dessverre.
      Til neste år har myndighetene antagelig MÅTTET åpnet opp noe. ( Det er grenser for hvor lenge folk holder ut å være sauer.)
      Da kan samme myndigheter si: » Nå kan dere se hvordan det går når vi ikke passer på dere; hør på oss neste gang dere får beskjed.» 😉
      Lar folk seg lure enda en gang?

      Svar
  • Enda en (lavmelt) forklaring for hvorfor vaksinering mot et etterhvert ufarlig virus er meningsløst ( også vaksinering mot influensa, spesielt for eldre), og at maskebruk er like meningsløst/bortkastet.:

    https://www.youtube.com/watch?v=OcVC4kgoJic&fbclid=IwAR3qM0OVTw3fiaDnp28alPwIy3UMeM2FS_tRljMz8D-YmVXn41qigpJEtcU

    Svar
  • Ellers er dette ( hentet fra artikkelen, Dr. Kristian Amundsen Østby ) viktig og edruelig kunnskap, oppe i dette kostbare/resurskrevende test-hysteriet:

    https://www.aftenposten.no/viten/i/J1eVlb/derfor-skal-du-ikke-teste-deg-for-sikkerhets-skyld

    Svar
  • Og neste steg er selvfølgelig å teste seg. …Så vaksinere seg. …Så bli klippet som en sau?

    ‘ Hvis man nekter å bruke munnbind, kan man i verste fall risikere å miste jobben. Generelt kan jeg si at man bør følge myndighetens råd. ‘
    https://www.nrk.no/livsstil/dette-kan-sjefen-kreve-under-koronatiden-1.15229772

    Nå med de nye «smarte» strøm-målerene kan man jo bare koble ut strømmen til de som ikke «følger myndighetenes råd.» 😉
    Er dette 1 april? Nei.
    Er dette en «konspirasjon» Nei, dessverre.
    Dette er steg for steg, – og begynner å bli skremmende.

    Svar
    • Steg for steg og er skremmende.For noen måneder siden leste jeg at den digitale dollaren vil bli innført.Igår meldte ABC nyheter at den norske digitale krona planlegges innført.Da sitter vi i fascistkommunistsaksa,og bakom jubler investorene.

      Svar
      • » Igår meldte ABC nyheter at den norske digitale krona planlegges innført.»

        Ja, skremmende. Snart blir nok kontanter forbudt i Norge . Da kan myndighetene følge oss hvor vi måtte kjøpe brød, og hente oss hvis vi går utenfor gettoen vi har fått utdelt. Og hvis vi ikke er snille så blokkerer myndighetene ( eller VISA) bankortet vårt. Konspirasjon? Les hele denne tråden.

        En viktig politisk andling nå ( betalingsterminaler er en større smittespreder enn kontanter, mindre sikker for økonomisk tyveri, og mer kostbart for butikker – og dermed oss, -enn kontanter.) :
        Ta ut kontanter for kjøp hver måned. Handle kun i de butikkene som tar i mot kontanter. Dette er viktig.
        Det ser håpløst ut, – så vi gir oss ikke.

      • «steg for steg»

        Steg for steg mot verdensregjering? En «pandemi» der folk blir paralyserte og slutter å tenke er en fin bakvei i små steg. Hvem kan vel være uenig i noe slikt 😉 ?

        ‘ En verden, En leder, – og En valuta’.
        ‘ Hvem bryr seg om politikk i hver nasjon, når man kan styre valutaen (e) og rentene i hele verden?’

        ‘ – I stedet for at hvert enkelt land bestemmer sin egen kontrollstrategi, så bør WHO bestemme hvordan dette skal gjøres ‘
        https://forskning.no/sykdommer-virus/koronaspredningen-kan-nesten-stanses-med-atte-ukers-internasjonalt-samarbeid-ifolge-forskere/1767112

  • For å bruke Høies ord, – men mot ham selv, våre «ledere» og galskapen:
    DETTE ER ALVORLIG.
    (Vær klar til å gå ut i gatene.)

    «Jeg vet at dere risikerer å miste jobben hvis dere går alene ut mot den offisielle fortellingen, det er det for øvrig mange av oss andre som også gjør. Men finn hverandre og gå sammen!
    …Dette siden Youtube, Facebook og Vimeo m.fl. gjennom hele pandemien har sensurert og slettet alt de klarer av informasjon som avviker fra den offisielle fortellingen «

    Svar
  • Hvorfor trikser du med tall, Høie ?
    Har vi en regjering som vil styre innbyggerne ved hjelp av frykt og frustrasjon?
    ‘ ..I oktober eksploderte det. ( i Belgia)…og hver dag dør 160 mennesker, sa Høie.
    Hvis vi ikke stopper smittespredningen i Norge nå, kan vi stå i en lignende situasjon om sju uker, advarte helseministeren. ‘
    https://www.nrk.no/norge/hoie-advarer-mot-belgia-tilstander-1.15236310

    «Helseminister» ! ! Vet han ikke at frykt, uro og frustrasjon nedsetter immunforsvaret, og gjør folk syke både somatisk og mentalt?

    (I Norge dør det altså 100 mennesker hver dag, til VANLIG, HVERT ÅR i gjennomsnitt. )
    I Belgia BURDE det altså dø 220 mennesker hver dag.

    ( I India døde det i år , under Covid-19, tilsvarende få. ( 60% FÆRRE enn i Norge et VANLIG år, i forhold til folketall ) Selv om statskanalen (!)vår ( Nrk.) skulle ha oss til å tro at 100 000 var et høyt tall i India.
    Hvorfor vil våre «ledere» lure oss?

    Svar
  • I Norge ha vi altså et Høyre som lyver/manipulerer tall for å holde folk i sjakk & frykt, for å beholde makta.
    Så har vi et «opposisjons»- Ap, med en tåkefyrste til leder. Et krigs-parti som har brutt norsk Grunnlov 4 ganger (! ) siden 1939 , og enda ikke blitt forbudt !!

    Kan vi håpe at begge disse partiene kommer under sperregrensa til høsten, sammen med bombepartiene Krf, SV og V?
    Vi er et langsomt folkeferd , så det er nok for mye å håpe på.
    Men send de ned på 15 %.
    Så kan vi begynne å bygge nasjonen Norge igjen, i frihet og med forstand.

    Svar
  • Burde ikke «syke personer» oppleve seg som syke, og be om hjelp fra helsevesenet? ( fra et helsevesen som riktig nok ligger nede, for de er opptatt med å teste friske folk.)
    Eller er dette bare politikk for å gjøre folk engstelige, slik at politikere kan beholde sin tilranede makt?

    ‘ – Med storstilt bruk av hurtigtester vil vi fange opp flere syke personer, sier Nakstad.
    Hurtigtester regnes for å være pålitelige, selv om de viser OFTERE feil enn prøver som blir analysert ved et laboratorium.
    Staten har kjøpt inn 3 millioner hurtigtester. I tillegg har staten opsjon på 2 millioner hurtigtester. ‘
    https://www.nrk.no/innlandet/helsedirektoratet-vil-hurtigteste-mer-for-korona-1.15236308

    Pris for disse ubrukelige testene?
    For det er jo ikke slik at kostnaden trekkes fra stortingsrepresentantenes lønninger.
    – Men landets skattebetalere sine lønninger. ( På avbetaling 😉 )

    Svar

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Fill out this field
Fill out this field
Skriv inn en gyldig e-postadresse.

Neste innlegg

Maskebruk:

Kan være helseskadelig.

Forrige innlegg

Om USAS fall:

Steigan mot Tvedt

Teksten står for forfatterens mening, ikke nødvendigvis www.derimot.no sin.