Av Dr. William Makis
En fly-instruktør døde under flygingen etter å ha fått hjertestans, men andrepiloten trodde han tullet.
I følge en nylig publisert sikkerhetsrapport om hendelsen, trodde piloten at instruktøren lot som om han sov da de fløy en runde nær Blackpool Airport, England, 29 juni 2022. Kort tid etter avgang rullet instruktørens hode tilbake. Piloten kjente den 57 år gamle instruktøren godt, og trodde han bare latet som han tok en lur. Men da han landet flyet og instruktøren fortsatt ikke reagerte, skjønte han at noe var galt.
En obduksjon konkluderte med at instruktøren døde av akutt hjertesvikt. Han hadde bestått helsesjekk fire måneder tidligere. Rapporten fant at det ikke var noen indikasjoner på at instruktøren var uvel. «Folk som hadde snakket med ham morgenen etter hendelsen sa at han var hans normale blide jeg, og det var ingen indikasjoner på at han følte seg uvel,» heter det i rapporten.
USA
En American Eagle flight 3556 operert av Envoy Air fra Chicago til Columbus returnerte til O’Hare flyplass 20 november 2022, etter at kapteinen besvimte ikke lang tid etter avgang. De var 10 minutter etter take off da situasjonen oppsto. Kapteinen ble erklært død på sykehuset. Air Line Pilots Association, fagforeningen som representerer Envoys piloter, kommenterte ikke saken. Den 54 år gamle piloten, Patrick Ford, hadde et fått en booster-injeksjon 2 dager før denne flygningen, og følte seg svimmel under take-off.

RUSSLAND
En pilot døde plutselig under en flytur mellom de russiske byene Novokuznetsk og St.Petersburg søndag 18 september 2022, sa tjenestemenn til statlige medier. Myndighetene fortalte RIA Novosti at piloten, en flykommandør, følte seg syk under turen. Han døde før legehjelp kunne gis, sa tjenestemenn. Ikar Airlines er også kjent som Pegas Fly. Dødsårsaken er ikke kjent.
Indonesia
Et Citilink Indonesia-fly – en Airbus A320 med mer enn 100 passasjerer – tok av fra Surabayas internasjonale flyplass i Øst-Java-provinsen og var på vei til byen Ujung Pandang i Sør-Sulawesi-provinsen 21 juli 2022. Piloten, 48 år gamle Boy Awalia, ble syk 15 minutter etter avgang og ble tvunget til å returnere til flyplassen før han ble fraktet til et sykehus hvor han senere døde. Flyselskapet sa at det hadde utført helsesjekk før flyturen for alt mannskap, og at de ble «erklært skikket», ifølge en uttalelse fra Dewa Kadek Rai, presidentdirektøren for PT Citilink Indonesia.
Bangladesh
Kaptein Nawshad Ataul Quaiyum, en pilot fra Biman Bangladesh Airlines, fikk et hjerteinfarkt under en Muscat-Dhaka-flyvning 30 august 2021, og døde på et indisk sykehus. Han var 44 år gammel. Quaiyum fløy et fly med 124 passasjerer. Etter at han ble syk ble flyet fløyet av andrepiloten.
Albania

Greta Dyrmishi, 24, en av kabinpersonalet for Air Albania, fløy fra Tirana (den albanske hovedstaden) til Essex i Storbritannia 21. desember 2022 da hun plutselig besvimte etter at flyet landet. Ambulansepersonell ga HLR, men hun døde. En obduksjon fant at 24-åringen hadde dødd av plutselig voksendøds-syndromet (SADS). En uttalelse utstedt av Air Albania lød: «Den 21. desember, etter å ha gått av flyet vårt til London, fikk en av våre kabinansatte Greta Dyrmishi et hjerteinfarkt. «Selv etter at all medisinsk hjelp ble gitt umiddelbart, mistet vi henne».
Bahrain
Flyvert Yasser Saleh Al Yazidi ble syk etter Gulf Air-flyvningen tok av fra Bahrain på vei til Paris. Pilotene ble tvunget til å nødlande bare noen timer etter avgang, i Erbil, Irak. De hadde nådd 34.000 fot da besetningsmedlemmet fikk hjerteinfarkt, sa direktøren for Erbil flyplass. Til tross for at flyverten ble ført til sykehus umiddelbart etter landing, ble han erklært død ved ankomst.
Dette er bare starten
Legg merke til hvor mye hjertestans og dødsfall blant flypiloter og flyverter det har vært i andre halvdel av 2022. Det har også vært en rekke uvanlige helikopterulykker i Canada i 2022. Jeg frykter at vi nærmer oss en større flykatastrofe i 2023, som følge av skader påført av «covid-vaksinerte» piloter.
Det er viktig å merke seg at dette som er omtalt her ikke er de eneste tilfellene hvor piloter har fått hjertestans under flyging, da jeg er klar over andre hendelser som ikke har blitt rapportert i media. Jeg har også vært i kontakt med piloter som er dypt bekymret over «covid-vaksineskadene» deres kolleger får, og hva dette betyr for sikkerheten til flyreiser fremover.
Fra Global Research, publisert 6 mars 2023.
Skrevet av Dr. William Makis, Kanadisk lege med ekspertise innen radiologi, onkologi og immunologi.
Oversatt fra engelsk av Northern Light, noe forkortet. Linker i originalartikkelen.
Orginalartikkel: Pilots and Flight Attendants Who Recently Had Cardiac Arrests In-flight and “Died Suddenly”
1 har lest innlegget i dag.
Innlegget er lest totalt 1 104 ganger.
12 kommentarer. Leave new
Oppegående normale mennesker som fant ut at de ikke ville ha vidundersprøytene til Big Pharma, har nok også funnet ut at de ikke i fremtiden (5-10 år) vil dra på ferie med fly. Turistnæringen i Norge jubler nå, etter 2 år med «svelt i hjel» takket være lockdowns og covid-galskap har de nå fullbookede bøker. Takket være normale mennesker som ikke vil ut å fly?
Igjen ingen eksempler fra Norge. Det må jo være fordi nordmenn er av en høyerestående rase som hverken blir syk av Covid eller vaksiner.
Det er jo en grunn til at deltagerene på WEF i år ønsket kun piloter for sine privatfly, som ikke var vaksinert. Hva vet de som ikke er blitt fortalt oss!!
Når begynner norske piloter å dø som fluer ?
Ja, det er viktig å stille spørsmål pence.
Frykt og hysteri bør møtes med kontrollert tall og vitenskap.
(Dessverre ble ikke dette brukt når det ble proklamert pandemi i mars 2020. )
Men så bør vi da også reagere. – HVIS!
Det er få tilfeller i (lille Norge) av flyvere som kollapser. . Men det er underlig mange plutselige tilfeller av hjertestans/hjerte-kar, eller kreft for tiden.
– Som så tilskrives ‘LongCovid’.
De som har ører de kan høre. De som har øyne de kan se.
De som har empati de kan reagere.
– eller ihvertfall stusse.
Hadde vært fint om derimot.no kunne skrive noe om hva vi, folket, kan gjøre…..
Å vente på at «en» som er ansvarlig for folkemord skal «melde seg» for politiet og beklage sine synder, er vel
ikke litt bortkastet tid.
Det er mye vi vanlig folk kan gjøre. Vi kan hendvende oss/skrive til fylkesleger, kommuneleger, lokalpolitikere osv
Mao påvirke/presse de som er i vårt nærmiljø. Man må huske at fylkeslegene er ansvarlig for å føre tilsyn med helsetjenesten og rapportere om kritikkverdige forhold, dette vil også gjelde bruk av skadelige medisiner/vaksiner.
Og ikke rapportere som slikt, er lovbrudd. fylkelegene sitter på data om overdødelighet, og skader etter vaksiner.
Jeg tror likevel at veien å gå er via lokalpolitikerne. De nå stilles til ansvar for hvorfor de ikke foretar seg noe overfor rikspolitikerne.
Jeg er helt enig med deg – samtidig oppleves det dessverre vanskelig å nå frem når man tar slike grep. Selv har jeg skrevet en rekke leserinnlegg til lokalavisene, men nesten ingen av dem har kommet på trykk. Jeg har sendt mail/nettsider til hovedstrømsmediene, og FHI har også fått sin «dose». I tillegg har en fylkeslege fått mail fra meg – og sist, men ikke minst, kommunens ordfører. Felles for dem alle er at jeg ikke har fått noen respons og at ingenting har skjedd. For øvrig har jeg nesten sluttet å snakke/advare om disse kvakksinene med «vanlige folk»/vaksinerte – først og fremt fordi skaden alt har skjedd. Det er tragisk å se hvor stor innflytelse media har over folk; de fleste tror at om disse sprøytene hadde vært så farlige som de er, ville det for lengst ha vært store oppslag i VG, dagbladet, Tv2 og NRK…….Og når en stakkar prøver å komme med fakta, kan man fort bli betraktet som nærmest gal/paranoid….
Mmmm…jeg glemte å nevne at jeg også har skrevet til Trygg trafikk for å opplyse om at den «uforklarlige» økningen i trafikkulykker meget sannsynlig har noe med disse liksom-vaksinene å gjøre….Men ingen respons her heller.
Har tenkt det sammen, Eli.
Så dødsannonsen til en gammel skolekamerat i går:
«Døde brått og uventet fra oss.»
Husker eg så denne videoen rundt 2010 og tenkte det var enda en ‘skrekkhissar’ («scaremonger»), og glemte videoen.
Men så dukket den opp igjen, og der ble jammen covid-swindelen og -folkemordet forutsagt ganske detaljert.
«We will be facing compulsary vaccination under the mistaken term of ‘voluntary vaccination'».
«It is amost time for the great culling.» – Var det Hillary Clinton som sa det? Det ville passe for den (((satanisten))).
«»It is almost time for the useless eaters to be culled.», she said.»
Det vil bli et sant «genocidal Holocaust».
«Those who survive will be infertile.»
bitchute.com/video/598Ezk3MoyXy/
Ja, det hele er bare grusomt! Og det er veldig mange nå som enten dør brått og uventet eller etter kort tids sykdom. her er nok et «flytilfelle»: https://euroweeklynews.com/2023/03/09/mid-air-emergency-44-year-old-man-dies-suddenly-on-jet2-flight-after-falling-unwell/
Det ekstra foruroligende er at selv ikke hurtig inngripen med hjerte-lungeredning ser ut til å ha noen innvirkning på svært mange av disse tilfellene. De dør uansett.
Dine postar er gode. Eg trur nokre av dødstrafikkulykkene er brå vaksinedød. Varslar til fylkeslegen er offentlege og forpliktande for fylkeslegen å følgje opp. Trur Fylkeslegen er den beste når mange nye mistenkelege dødsfall dukkar opp. Dei vaksinerte lever truleg i fornektelse og håper det beste.
Takk:-) Ja, er ikke i tvil om at en rekke av de siste måneders trafikkulykker, skyldes vaksinebivirkninger. Ved flere anledninger har sjåfører blitt funnet bevisstløse eller døde bak rattet uten å nevneverdig ha kollidert med noe som helst. Ulykkene har vært forklart med illebefinnende. Dette har gjerne vært yngre personer, en av dem helt ned i 20-årene. Et av disse tilfellene skjedde i grimstad for kun få uker siden;
mann i 40-årene funnet bevisstløs i bilen sin langs E18, fraktet til sykehus. Jeg mener en av vaksinebivirkningene bl.a. er plutselig blodtrykksfall – og da er veien kort til besvimelse…. Om man har epilepsi , har man ikke lov til å kjøre bil. Egentlig burde heller ikke vaksinerte hatt lov til å være sjåfører siden de utgjør en potensiell fare for seg selv og andre…..