POSTED IN Diverse

Pilot advarer:

Covid-vaksinerte piloter vil forårsake en katastrofe i luftfarten

0
Print Friendly, PDF & Email

Av Zoey Sky.


En pilot har advart om at flyindustrien er «nær en katastrofe», med tall som tyder på at mange ulykker i luftfarten er på grunn av de obligatoriske covid-vaksinene. På høyden av covid-pandemien ga nesten alle store flyselskaper vaksiner til sine piloter.

Vaksinerte piloter sier ikke i fra om dårlig helse i frykt for å miste jobben.
I 2021 bekreftet flere av de største pilotforeningene og de fleste store flyselskapene at de ville følge president Bidens ordre som krever at alle ansatte skal vaksineres. Ifølge United snudde hundrevis av vaksinenektere fordi de risikerte å miste jobben. Per 28 september 2021 nektet 593 ansatte å ta vaksinen. Innen 7 oktober sank imidlertid dette tallet til 232.

Nå advarer kaptein Shane Murdock, 60, at flyindustrien er på vei mot en katastrofe. Murdock, som har vært pilot i mer enn 40 år og en etterforsker av flyulykker, har oppdaget offisielle tall som støtter hans påstand om en forestående global katastrofe i luftfarten. Det er ingen tvil om at 2023 var et år med flere ulykker.

British Airways er Storbritannias Nasjonale Flyselskap.

I mars var det minst syv registrerte pilot-dødsfall. Den ene var en British Airways-pilot som kollapset og døde i Kairo, Egypt, ikke lenge før han skulle fly Airbus A321 fra Kairo til London. I april ble Phil Thomas, en ung pilot ved flytreningsakademiet i Cadiz, Spania, syk. Han døde like etter. Piloter er generelt friske, så hvorfor døde mange av dem plutselig eller kollapset?

Murdock mistenker at de har hatt alvorlige bivirkninger fra covid-vaksinene, som allergisk sjokk, blodpropp, hjernetåke, søvnløshet og myokarditt (hjertebetennelse). Han advarte om at flere piloter er «tikkende bomber», med mange som ikke sier i fra om dårlig helse i frykt for å miste jobben.

Piloter har årlige helsesjekker, og de som har vært syke blir undersøkt etter seks måneder. Etter reglene kan flygere bare bestå helsesjekker med mindre enn én prosent sjanse for å lide av en sykdom som kan diskvalifisere dem som piloter. Men hvordan klarer piloter å bli godkjent i medisinske tester hvis de får alvorlige bivirkninger?

I 2022 endret Federal Aviation Administration (FAA), den globale luftfartstilsynet, EKG-standarden som ble brukt til å måle «PR-intervallet». PR-intervallet refererer til tiden det tar for en elektrisk impuls å gå fra en del av hjertet til en annen. Det er en indikator på hjertehelse. FAAs nye grense er 50 prosent lengre enn den forrige grensen, noe som betyr at hvis en pilot har utviklet en hjertesykdom, kan den forbli uoppdaget.

Piloter som nektet å la seg vaksinere har mistet arbeidet.


15. november 2020 ga australske flyselskaper pålegg om covid-vaksinering til 900 piloter og alt fly- og bakkemannskap. Vaksineringen startet i Australia. Murdock var en av 12 piloter som nektet å vaksinere seg. Han mistet jobben og ble anklaget for alvorlig yrkesmessig forseelse, en siktelse ofte forbeholdt upassende seksuell oppførsel eller hensynsløs og farlig oppførsel.

Virgin Australia er et flyselskap som driver butikk hovedsakelig i Australia. Selskapet er det største flyselskapet som bærer Virgin-navnet.

Murdock, som bor i nærheten av Sydney, Australia, fløy som kaptein for Virgin Australia i 20 år. Han har hatt lisens siden 1984. I følge Murdock: «Daglig har fly vendt tilbake på grunn av en helse-nødsituasjon. Enten en passasjer eller en fra besetningen».

Mellom 2018 og 2019 var gjennomsnittet 29,1 prosent for alle nødanrop. Innen 2022 økte nødanrop med alarmerende 272 prosent. I de tre første månedene av 2023 var økningen på 386 prosent. Denne økningen faller sammen med tidsrommet covid-vaksiner ble pålagt piloter. Påbudet brøt også med FAA-regler, som sier at en pilot ikke har lov til å ta noen form for medisin med mindre den har vært godkjent, og i bruk av den øvrige befolkningen i minst 12 måneder.

Murdock analyserte også antall lisenser med begrensninger utstedt av Australias luftfartstilsyn, Civil Aviation Safety Authority (CASA). Et sertifikat med begrensninger gis til piloter når deres medisinske status indikerer at det er en sjanse for at de kan kollapse. Tall viser at det har vært en økning på 126 prosent på begrensninger siden covid-vaksiner ble pålagt.

Dette alene burde føre til en større gjennomgang fra CASA, men de gjorde ingenting mens Australias legemiddeltilsyn Therapeutic Goods Administration (TGA), fortsatt oppfordrer til covid-vaksinering. Murdock sa at denne mangelen på handling fra tilsynene kan ha bare ett resultat, spesielt med økningen i fly nødlandinger forårsaket av pilotens kollaps. «Katastrofer vil oppstå og både flybesetning og det passasjerer vil dø», advarte Murdock.

Fra Natural News, publisert 21 desember 2023.
Oversatt fra engelsk og forkortet. Linker og video i orginalartikkelen. Oversatt av Northern Light.
Orginalartikkel: COVID-19 vaccinated pilots to cause airline industry DISASTER, warns whistleblower pilot.

Forsidebilde: Wikipedia – Quintin Soloviev

Teksten står for forfatterens mening, ikke nødvendigvis www.derimot.no sin.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Fill out this field
Fill out this field
Skriv inn en gyldig e-postadresse.

Neste innlegg

Godt nytt år.

La oss alle håpe på et fredeligere år.

Forrige innlegg

Mossads (Israels) likvideringer – vil de føre til motreaksjoner?

Vil vi få en global terrorkrig?

Teksten står for forfatterens mening, ikke nødvendigvis www.derimot.no sin.