POSTED IN Coronavaksiner

Økende antall trafikkulykker.

Skyldes det at noen vaksinerte blir akutt syke mens de kjører?

5 kommentarer
Print Friendly, PDF & Email

Plutselige bevissthetsforstyrrelser

Stadig flere ulykker: Er vaksinerte sjåfører en trafikkrisiko?

Siden 1970-årene har antall drepte i trafikkulykker i Østerrike og Tyskland sunket med nesten 90%. Mens nesten 3000 mennesker mistet livet på veiene i Østerrike i 1972, var det i 2020 bare 338. Det er nå fare for at denne trenden er i ferd med å snu.

Av dr. Gerd Reuther,  Wochenblick (Østerrike)

Enorm økning: Alvorlige bilkollisjoner

Siden andre halvdel av 2021 har det vært en voldsom økning i alvorlige bilkollisjoner på åpne strekninger, og i ulykker der flere kjøretøyer er involvert. På tyske veier ble det i løpet av én dag registrert ni trafikkulykker av denne typen. I den nordlige delen av Graz var det på to etterfølgende dager i februar ulykker med dødelig utgang. Hver dag faller syklister uten å ha blitt utsatt for noen ytre påvirkning, og de er som oftest ikke i stand til å gjøre rede for seg overfor dem som kommer til stedet og yter førstehjelp. Vitner og andre involverte på ulykkesstedet har dermed problemer med å forstå hva som har skjedd.

cars passing through north and south
Det skal bare et øyeblikk med nedsatt bevissthet før det opptrer en farlig situasjon under slike forhold.

Etter at den som forårsaket ulykken, har blitt brakt til sykehuset, får man da høre en forklaring som tidligere bare forekom svært sjelden, men som nå begynner å bli stadig vanligere i forbindelse med idrettsaktiviteter: «medisinsk nødsituasjon». Som oftest er diagnosen hjerteinfarkt, sjeldnere slaganfall eller blodpropp i lungene. Men det er langt fra alle organiske bevissthetsforstyrrelser som blir oppdaget og identifisert som en ulykkesårsak. Hvis kollisjonen fører til en hjerneblødning, kan denne feilaktig bli tolket som en dødsårsak. Det er jo ikke slik at alle som mister livet i trafikken, blir obdusert. Det er uklart hvor store mørketallene er.

Opptil 100 flere trafikkdødsfall som følge av «medisinske nødsituasjoner»

Framskrivninger som baserer seg på tall som nå foreligger fra flere delstater, tyder på at «medisinske nødsituasjoner» ved rattet eller på sykkelsetet i slutten av dette året vil ha ført til opptil 100 flere trafikkdødsfall i Østerrike enn det som har vært vanlig i løpet av et år. En plutselig organisk bevissthetsforstyrrelse vil i så fall være den nest mest vanlige årsaken til dødsulykker i trafikken – dermed også vanligere enn kjøring i alkoholpåvirket tilstand, som fører til ca. 30 trafikkdødsfall i året.

Da vi først har kunnet se denne økningen etter at man begynte med massevaksinasjoner mot «Covid», og det samme gjelder for hele Europa, er det nærliggende å anta at det her er en sammenheng. Andre hittil ukjente årsaker til karsykdommer (f.eks. andre nye medikamenter) har jo heller ikke blitt brakt på banen av Coronas vitner. De betennelsene som ofte oppstår i blodkarveggene som følge av «Covid-vaksinasjonene», kan også flere måneder etter injeksjonen føre til at de berørte blodårene tilstoppes eller sprenges. Hvis det da er tale om såkalte endearterier uten kollaterale kar, kan det føre til plutselig hjertesvikt, hjerneslag eller lammelser.

I det andre injeksjonsåret i vaksinasjonseksperimentet vil vaksinerteda kunne bli en større risikofaktor enn berusede sjåfører. Derfor haster det med å foreta en vurdering av den mulige sammenhengen mellom «Covid-vaksinasjonene» og ulykkene. Hvor stor andel utgjør de vaksinerte av dem som forårsaket ulykkene? Hvor lang tid har det gått mellom en ulykke som er forårsaket av en «medisinsk nødsituasjon» og den siste «Covid-vaksinasjonen»? Av hensyn til vår alles trafikksikkerhet må vi nå handle raskt!

Oversatt av Rune G

Redaksjonen har lagt til bilde m/tekst.



1 har lest innlegget i dag.
Innlegget er lest totalt 1 270 ganger.

Teksten står for forfatterens mening, ikke nødvendigvis www.derimot.no sin.

5 kommentarer. Leave new

  • Vi må veldig raskt forlange at ingen busser, fly og tog osv føres av vaksinerte da risikoen for plutselig død eller også at de besvimer er alt for høy. Faktisk vil det eneste forsvarlige være å inndra førerkortet til alle vaksinerte da de utgjør en risiko for egne og andres liv i trafikken. Inngrepet er stort. Javisst. Men det var også inngrepet i folks liv på grunn av ett virus fremdeles ingen kan vise frem!
    Denne trusselen derimot er høyst reel og er ikke minst fullt ut mulig å vise til konkrete tilfeller fra.
    Vi kan ikke ta sjansen på å la vaksinerte kjøre tunge busser, lastebiler og maskiner. Og absolutt ikke fly og store tog eller skip.
    Faktisk er det eneste riktige sett i lys av å skulle redde liv, å forby enhver vaksinert å være sjåfør av noe som helst motorisert. Og vaksinerte syklister kan ikke sykle på gangveier, i trafikken eller der andre også sykler! For også sykkelulykker kan ha dødlig utfall.
    Dette må vi faktisk ta tak i med det samme. Og fjerne alle disse potensielle døds-sjåførene før ulykkene begynner å gjøre seg alt for vanlige og forødende.
    Og jo lenger det er siden man ble vaksinert, og/eller jo fler vaksiner man har fått. Jo viktigere er det å få de ut av trafikkbildet.

    Svar
    • Det blir vrient å være uenig med deg i dine nevnte tiltak, Thor-M. Så blir det spennende å se om det kommer noe som helst fram før den globale finansmafiaen klarer å ta oss bakveien inn i det kinesisk-inspirerte diktatur- og terrorvelde. Den eneste måten å stoppe denne gjengen med psykopatiske lystmordere på er å si et bastant nei! Et tydelig og klart nok er nok! Men nordmenn ligger blant de seks mest konforme folkeslag i verden, så snøret ser temmelig tynnslitt ut. Jeg er redd det norske folk må oppleve en voldsom krise før de klarer å våkne av den massive hypnosen de er hensatt i. Den kommende høst og vinter kan komme oss til hjelp når maten forsvinner fra butikkhyllene..

      Svar
  • Sjokkstudie bekrefter kraftig økning av alvorlige hjertesykdommer etter vaksinasjon.

    Flere hjerteproblemer i Israel for folk under 40 år.
    Dette bliver påvist i en nylig studie publisert I Nature med tittelen ”Increased emergency cardiovascular events among under-40 population in Israel during vaccine rollout and third COVID-19 wave“.

    Ved hjelp av et unikt datasett Fra Den Israelske Ambulansetjenesten fra 2019 til 2021, tar studien sikte på å vurdere forholdet mellom antall nødanrop med hjertestans og akutt koronarsyndrom i den 16-39 år gamle befolkningen og mulige faktorer som COVID-19 infeksjoner og vaksinasjonsrater.

    Grafen viser det ukentlige antallet hjertestansrapporter (fem ukers glidende gjennomsnitt), Covid-tilfeller (tre ukers glidende gjennomsnitt) og vaksinedoser (tre ukers glidende gjennomsnitt) for personer mellom 16 og 39 år i løpet av den tredje COVID-19-bølgen og distribusjonsperioden for vaksinasjon (18.oktober 2020 til 20. juni 2021).

    Fra januar Til Mai 2021 ble det registrert en økning på over 25% for begge typer samtaler sammenlignet med årene 2019-2020.

    Til tross for slike funn (eller kanskje heller på grunn av slike funn) organiserer myndighetene nye vaksinasjoner. Både fjerde og femte vaksinasjon kommer til høsten og vinteren.

    https://www.wochenblick.at/corona/schockstudie-bestaetigt-haeufung-von-schweren-herzkrankheiten-nach-impfung/

    Svar
  • Northern Light.
    5 mai 2022 13:30

    Dødsfall blant amerikanske flypiloter økte med 1750 % etter Covid-vaksineringen startet.

    Tidligere friske amerikanske flyselskap-piloter dør med en urovekkende hastighet. Piloter er pålagt å være i topp fysisk form, men i 2021 gikk hele flyindustrien i mot hensynet til pilotenes helse og truet dem med oppsigelse hvis de ikke deltok i Covid-19-vaksineeksperimentet. Som et resultat har over hundre unge piloter på mystisk vis dødd i 2021, og utallige andre piloter lider i det stille av uønskede bivirkninger og svekket immunforsvar.

    Totalt 111 piloter døde i løpet av de første åtte månedene i år!
    Dette er en økning på 1750 % fra 2020, da verden var midt i pandemien. En liste over de avdøde personene ble publisert i magasinet Air Line Pilot Association. Til sammenligning var det 6 flypilot-dødsfall i 2020, og bare ett dødsfall i 2019.

    En økning i antall pilotdødsfall er et faresignal for alle.
    De fleste av de 111 dødsfallene skjedde etter at massevaksineringene startet. Fordi det ikke finnes en medisinsk kategori for dødsfall på grunn av vaksinering, gis andre årsaker skylden for de fleste dødsfallene. Disse årsakene kan være relatert til medisinske bevis for en vaksineskade, men er aldri kategorisert som sådan. Medisinske bevis blir ofte oversett, og dødsfall til unge menn og kvinner blir ofte referert til som «plutselig» eller «uforklarlig» – uten patologiske undersøkelser.

    Bare 5 dødsfall ble registrert fra Januar-Mars i 2021, da antallet vaksinerte var lavt. Det blir spesielt når totalt 39 dødsfall skjedde i Juli og 34 skjedde i August – rett etter at myndigheter og private selskaper innførte vaksinepåbud og straffet de som nektet. Selv om disse skremselstaktikkene er ulovlige, ble disse vaksinepåbudene brukt for å skremme piloter til å underkaste seg. Som i mange fagfelt gikk piloter mot sin egen overbevisning, og aksepterte påbudene. For mange var redde for å miste jobben og fremtidige karrieremuligheter og lot seg vaksinere, og håpet på det beste samtidig som de ved å la seg vaksinere ble med på rettferdiggjøre det medisinske tyranniet.

    Dødelige problemer med vaksiner har blitt feid under teppet i flere tiår.
    Unge, tidligere friske idrettsutøvere har den samme tendensen til å dø som flypiloter. Goodsciencing registrerte over 300 bivirkninger etter vaksinen fra 1. januar til 10. desember. Dette var blant annet at unge og friske idrettsutøvere plutselig kollapset på banen i 2021, og 170 idrettsutøvere døde av disse uforklarte medisinske hendelsene. Disse tendensene skulle ikke komme som en overraskelse, fordi data innsamlet fra hele verden viser at mRNA-vaksinene forårsaker hjertebetennelse, autoimmune problemer og svekket immunitet, noe som kan lede til plutselig hjertestans, nevrologisk dysfunksjon og alvorlige infeksjoner.

    CovidVaccineVictims com fører en liste over mennesker for å minnes de som dør som et resultat av dette fryktelige, genetiske eksperimentet med massevaksinering med mRNA-injeksjoner. Problemene med vaksinering har blitt feid under teppet i flere tiår, for helt siden 1986 har Childhood Vaccine Injury Act gitt juridisk beskyttelse for selskapene som fremstiller vaksiner i USA. Vaksineprodusenter har juridisk immunitet i over tretti år, og fritar seg selv fra juridisk ansvar når produktene deres skader mennesker. I dag har mRNA-vaksineprodusentene inngått kontrakter med regjeringer over hele verden for å frita dem for ethvert rettslig ansvar eller rettssaker. Vaksineprodusenter opererer over loven og vil fortsette å slippe unna med folkemord hvis rettsstaten ikke gjenopprettes, og mRNA-vaksine-produsentene har nå planlagt endeløse booster-injeksjoner.

    Fra Global Research, publisert 25 desember 2021.
    Skrevet av Lance Johnson.
    Oversatt fra engelsk, noe forkortet og redigert, linker i orginalartikkelen.
    Orginalartikkel: US Pilot Deaths increase by 1,750% after Covid Vaccine Rollout.

    Svar
  • Som B. Gates sa det: Med «gode» vaksinasjoner kan vi depopulere verdens befolkning med opptil 15%.
    B. Gates er laaaaaangt inne i WHO, WEF, GAVI, CEPI osv. og han har sikkert også massivt med aksjer og inflytelse i «vaksine» produsentenes styring.
    Med slike «mennesker» på «rett» plass går det nok bra. (for «dem» – men kanskje ikke helt bra for sammensuriet?)

    Svar

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Fill out this field
Fill out this field
Vennligst skriv inn en gyldig e-postadresse.

Next Post

Tidligere ble vaksinene kontrollert i lang tid før bruk.

Nå skal de kontrolleres etter massevaksinering.

Previous Post

Nato var tungt inne i Ukraina før krigen startet.

Nato-general arrestert i Mariupol.

Teksten står for forfatterens mening, ikke nødvendigvis www.derimot.no sin.