POSTED IN Coronavaksiner

Sjangsespill med sikkerheten

Hvor trygt er det å fly med Covid-vaksinerte piloter bak spakene?

1 kommentar
Print Friendly, PDF & Email

Av Dr. Tess Lawrie
Oversatt av Norhern Light

Visste du at luftfartsbestemmelser uttrykkelig forbyr piloter å delta i medisinske eksperimenter? Så hvorfor har piloter over hele verden blitt tvunget til å ta de eksperimentelle Covid19-injeksjonene?

Tilsynsmyndigheter som European Aviation Standards Authority, US Federal Aviation Administration og Australias Civil Aviation Authority bryter bokstavelig talt sine egne regler.

Rick Heimens er helikopterpilot og min neste gjest på «Tess Talks» denne søndagen (podkast, link i orginalartikkelen). Han henvendte seg til meg for noen uker siden, og spurte om jeg ville sette navnet mitt på et brev som han og Dr. Niek Rogger har skrevet, som viser European Aviation Safety Authority at de bryter sine egne sikkerhetsforskrifter ved å anbefale at piloter får Covid- 19 injeksjoner. Jeg har signert dokumentet, sammen med mange andre leger og forskere som er bekymret for risikoen for vaksineskader hos piloter og konsekvensene av dette.

Visste du at luftfartsbestemmelser uttrykkelig forbyr piloter å delta i medisinske eksperimenter? Det er fornuftig – man vil tross alt ikke at en pilot blir syk under flyvning. Så hvorfor har piloter over hele verden blitt tvunget til å ta de eksperimentelle Covid19-injeksjonene? Det er latterlig i sin absurditet, men følgene er potensielt katastrofale. Piloter har allerede en økt risiko for koagulasjonsproblemer – og vi vet at koagulering også er en vanlig bivirkning av Covid19-injeksjonene. Sett disse to sammen og hva skjer? Det er nå mange rapporter om nestenulykker og tragiske dødsfall blant piloter etter vaksinasjon.

Kaptein Robert Snow fikk hjertestans minutter etter å ha landet et fly. Det var to hundre personer om bord på det tidspunktet. Kampanjegruppen Aussie Freedom Flyers mottar rapporter om piloter med hjerteproblemer etter vaksinasjon, inkludert en triatlon-utøver som fikk hjerteinfarkt og døde mens han svømte, etter sin andre dose Covid19-injeksjon. USAs Freedom Flyers har lignende historier, hvorav noen er nevnt i denne artikkelen.

I USA skrev Theresa Long, oberstløytnant i den amerikanske hæren, en flykirurg og spesialist i luftfartsmedisin, en erklæring om den potensielt dødelige risikoen for piloter fra Covid19-injeksjoner. Det er nøktern lesning – her er bare et utdrag:

I mars 2021 ga EASA ut en sikkerhetsbulletin som sier at piloter ikke skal fly i 48 timer etter vaksinasjon, eller 72 timer hvis de flyr solo. Dette har, så vidt jeg kan se, vært det eneste sikkerhetstiltaket som ble innført, men som Theresa Long’s erklæring og historiene til mange andre piloter bekrefter, kan uønskede hendelser skje uker eller måneder etter vaksinasjon. Det er også bekymringsfullt å lese at sikkerhetshensyn tatt opp av leger og helsepersonell blir ignorert – og at flybesetningen unnlater å avsløre medisinske problemer i frykt for å miste lisensen.

Rick Heimens beskriver flysikkerhetsrisikoen som alarmerende og forventer at flyulykker blir hyppigere. Hans håp er at brevet til EASA vil tvinge frem et forbud mot vaksinemandater, og krever at vaksinerte piloter undersøkes på nytt og gjennomgår regelmessige tester. Lignende opprop skjer over hele verden.

Teamet vårt mottok nylig et brev fra Alan Dana i Australia. Han er pilot og medlem av Aussie Freedom Flyers, og er en av 53 personer som saksøker Qantas for oppsigelse av arbeidsforholdet. Han fortalte oss at de alle har blitt baktalt og sverte med beskyldningen «Serious Misconduct,» for å ha tatt den personlige beslutningen om ikke å vaksinere seg. Er det ikke ironisk, at de ansatte som best forsto sikkerhetsrisikoen ved injeksjonene, er de som anses som uegnet til å fly? Det er nok et eksempel på den opp-ned verden vi befinner oss i.

Da jeg hørte på Rick Heimens, lurte jeg på sikkerhetsrisikoen for busser, tog, drosjer, faktisk hvem som helst bak et ratt. Når verden endelig våkner opp til realiteten med vaksineskadene, vil alle disse menneskene få forbud mot å gjøre arbeidet sitt – og vil dette åpne for introduksjonen av automatisering og AI, førerløse kjøretøy og så videre? Jeg håper inderlig ikke det.

Automatisert innsjekking

På våre siste reiser til og fra Wien så vi på egenhånd i hvilken grad flybransjens ansatte allerede er erstattet av maskiner. Å passere flyplassen var en sjelløs opplevelse, og en stadig mer dehumanisert, automatisert fremtid er ikke noe noen av oss ønsker å oppmuntre til; at menn og kvinner kasseres og erstattes av maskiner.


Fra Tapnewswire.com, publisert 23.09.2022.
Oversatt fra engelsk, redigert og forkortet. Linker i orginalartikkelen



1 har lest innlegget i dag.
Innlegget er lest totalt 924 ganger.

Teksten står for forfatterens mening, ikke nødvendigvis www.derimot.no sin.

1 kommentar. Leave new

  • «Sjelløs, dehumanisert, automatisert fremtid», det er jo nettopp Hararis våte drøm om herredømmet over «hackable animals» elektromagnetiske zombier, de få som blir igjen om en ti års tid, hvis majoriteten lar det fortsette, eller om det skjer en masseoppvåkning nå , i siste liten og etter en masse skadede, nå som løgnene blir stadig mer blatante og selvmotsigende og overdødeligheten skjer i nærmeste krets av familie og venner; den nyoppdiktede ikke-diagnosen «SADS» er allerede dødsårsak nummer en i et distrikt i Canada.

    Svar

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Fill out this field
Fill out this field
Vennligst skriv inn en gyldig e-postadresse.

Next Post

Tilliten til EU smuldrer opp

Mangelen på venstreside gir ytre høyre storseier i Italia.

Previous Post

Klimafakta VS klimamyter

Når skal vi erkjenne virkeligheten?

Teksten står for forfatterens mening, ikke nødvendigvis www.derimot.no sin.