POSTED IN Coronavaksiner, Helse

Det er sikkert den samme situasjonen i Norge:

Høye tall i USA for hjerteskader etter covid-vaksinene.

8 kommentarer
Print Friendly, PDF & Email

Hjertesykdomsrisiko skyter i været med 13 200 % etter COVID-injeksjoner, innrømmer CDC

Av Ethan Huff

De to øverste folkehelsebyråene i USA gjennomførte en felles studie som viste at  risikoen for å utvikle autoimmun hjertesykdom blant de «fullvaksinerte» for Wuhan-koronaviruset (Covid-19) er sjokkerende 13 200 prosent høyere enn blant de uvaksinerte .

US Centers for Disease Control and Prevention (CDC) og US Food and Drug Administration (FDA) oppdaget at sammenlignet med bakgrunnsrisikoen i den generelle befolkningen, er risikoen for myokarditt 133 ganger større hos de som tok mRNA-injeksjonene fra enten Pfizer-BioNTech eller Moderna.

Forskere fra flere toppuniversiteter og sykehus over hele Amerika bidro til studien , som ble publisert i Journal of the American Medical Association (JAMA).

Ved å bruke data fra det myndighetsdrevne Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS), identifiserte CDC og FDA 1626 tilfeller av myokarditt, som ble krysssjekket for å sikre at resultatene samsvarer med CDCs offisielle definisjon av myokarditt.

Basert på dette bestemte forskerne at det mest risikofylte mRNA-stikket er den produsert av Pfizer-BioNTech, noe som betyr at denne er den farligste når det gjelder potensielle helseeffekter.

Pfizer-stikkene, ifølge dataene gitt til VAERS, forårsaket 105,9 tilfeller av myokarditt per million doser etter den andre injeksjonen hos mannlige 16- og 17-åringer og demografiske kjønn. I aldersgruppen 12-15 år for menn var det 70,7 tilfeller av myokarditt per million doser etter det andre skuddet.

Den mannlige aldersgruppen 18-24 år hadde høyest risiko med 52,4 tilfeller per million for Pfizer og 56,3 tilfeller per million for Moderna. Mediantiden til symptomdebut var bare to dager for begge stikk.

Siden VAERS bare fanger opp rundt 1 % av vaksineskadene, hva er den VIRKELIGE risikoen for autoimmun hjertesykdom etter covid-injeksjon?

Som tidligere studier har funnet, forekommer det store flertallet av covid-sprøyte-relaterte hjerteproblemer, rundt 82 prosent, hos menn. I de aller fleste tilfellene, rundt 96 prosent, måtte de som ble påført myokarditt legges inn på sykehus, og ble i de fleste tilfeller behandlet med ikke-steroide antiinflammatoriske legemidler (NSAIDs).

Ved utskrivningen var 87 prosent av de innlagte symptomfrie, i det minste i utgangspunktet. Det er ikke mulig å forutse hva disse menneskene kan lide av ettersom årene går, spesielt når de blir eldre.

Blant de mest rapporterte symptomene er:

  • brystsmerter, trykk eller ubehag (89 prosent)
  • kortpustethet (30 prosent)
  • unormale EKG-resultater (72 prosent)
  • unormale hjerte-MR-funn (72 prosent)

CDC erkjenner den sterke og ubestridelige sammenhengen mellom covid-sprøytene og hjertesykdom, og CDC har startet et aktivt overvåkingsprogram for ungdom og unge voksne for å overvåke deres tilstand etter disse hjerterelaterte hendelsene etter injeksjonen.

Siden injeksjonene bare har vært levert siden slutten av desember 2020, og egentlig først begynte å komme inn i folks kropp langt inn i 2021, er det fortsatt ingen langsiktige data som kan brukes for å evaluere den langsiktige virkningen av covid-sprøyte-relatert hjertesykdom.

American Heart Association (AHA) og American College of Cardiology (ACC) anbefaler begge at personer med myokarditt avstår fra konkurranseidrett i tre til seks måneder, ellers kan de dø plutselig på banen.

Først etter at normale EKG- og andre testresultater begynner å vises, kan en person som er plaget av covid-sprøyte-relatert hjertesykdom begynne å tenke på å gjenoppta anstrengende trening.

VAERS fanger forresten bare opp så lite som én prosent av alle vaksine-relaterte skader og dødsfall. Så sjokkerende som disse tallene og prosentene er, må man gange dem med mye for å få et mer nøyaktig bilde av skadene og dødstallene fra disse injeksjonene.

Forsidebilde: National Cancer Institute

Tidligere publisert på derimot.no

Teksten står for forfatterens mening, ikke nødvendigvis www.derimot.no sin.

8 kommentarer. Leave new

  • GATES må uskadeliggjøres, og Bourla, og Fauci, og Tedros etc.,
    disse og flere er livsfarlige for verdens folkehelse.
    Helt ned til puslete svikere som Kjerkol.

    Med godkjennelse fra Ron De Santis har Bill Gates,
    eier av verdens største myggfarm,
    satt ut en art ment til å sterilisere og stanse
    ikke-eksisterende problemer med zika og dengue feber.
    Så får man en oppblomstring av malaria i USA.
    Mannen er gal og ond,
    og «statslederne» danser etter hans pipe,
    over hele kloden, sågar De Santis!
    armstrongeconomics.com dekker saken,
    god norsk oversettelse

    Svar
  • Her en lege som rapporterer kognitiv svekkelse etter vaksinasjon.

    https://igorchudov.substack.com/p/cognitive-impairment-in-adults-what

    Svar
  • Jeg kjenner til fem karer i mitt område som i den senere tiden har fått ulike hjertelidelser. Den første, på rundt 60, sliter nå med høyt blodtrykk og hjerteproblemer/ujevn hjerterytme? – og må nå kanskje få pacemaker (om han ikke allerede har fått det). Den andre i midten av 70-åra har fått hjerteproblemer som legene ikke finner ut av. Den tredje, på knapt 50, fikk så kraftige arytmier at hjertet måtte restartes. Den fjerde, på noen og førti, ble diagnostisert med myokarditt. Og den siste, i midten av 50-åra, fikk to hjerteinfarkt «på rappen» og ble innlagt på Ullevåll. Med unntak av en av dem, som jeg sikkert vet har tatt vaksinen, vet jeg imidlertid ikke vaksinasjonsstatus på de øvrige. Men det meste tyder på at også disse har blitt vaksinert.

    Etter flere tiår med nedgang i hjerte-karlidelser, ser man nå en kraftig økning. En økning som startet etter vaksineutrullingen. Og det er både frustrerende og særdeles påfallende hvordan myndighetene kommer opp med alle slags mulige forklaringer på denne økningen. Men vaksinen blir ikke nevnt.

    Det som er skummelt med myokarditt, er at denne tilstanden i de fleste tilfeller er asymptomatisk. Man merker det ikke. Og paradoksalt nok, er det faktisk dem med uttalte symptomer som har best prognoser. Når våre helsetopper påstår at myokarditt er en sjelden bivirkning, baserer man dette på de få som blir tydelig syke. Men når man altså vet at de fleste ikke får symptomer, kan i prinsippet denne tilstanden være meget vanlig. Det er uansett på det rene at myokarditt, i større eller midre grad, etterlater et arr på hjertet – et arr som kan føre til arytmier og plutselig død.

    Det virker som våre myndigheter ikke bryr seg det minste om at folk dør en masse av mulige vaksineinduserte hjerteproblemer – så lenge folk bare ikke dør av korona….

    Svar
    • Jeg har mistet to bekjente i brå og uforklarlige dødsfall i januar. Såvidt meg bekjent var begge vaksinert. Jeg er uvaksinert men har hatt intim kontakt med 3 kvinner det siste året. I oktober fikk jeg ganske brått brystsmerter ved belastning; nå er grensen for smerter på ca. 115 bpm. Jeg ser ikke andre tydelige årsaker til dette som kom brått etter at jeg gikk på fjelltur uten problem i september. Nå gjenstår belastnings-EKG før jeg trolig blir sendt til utblokking av blodårene. Jeg vil bare advare andre uvaksinerte mot ukritisk nærhet og intimitet med vaksinerte. Jeg er optimistisk mht. framtiden, men først kommer det som trolig blir et jævlig 2024 og et enda verre 2025. See you on the other side..

      Svar
  • ‘Ifølge Helsedirektoratet er covid-19 en sykdom som vil være med oss i lang tid fremover.
    – Vi tror det er mange som har denne senfølgen, så det å få forskning på denne nye sykdommen er viktig. Dersom vi får gode resultater på et enkelt behandlingsopplegg så vil det hjelpe ganske mange,..»
    nrk.no/rogaland/skal-undersoke-om-medisin-for-koronasyke-kan-forhindre-long-covid-1.16478337

    For injeksjons-skader kan det IKKE være. Det var helt trygt og gjennomprøvd. Over flere uker. Akkurat som svineinfluensa -injeksjonen. Og munnbind og Antibac mot virus.
    Ja, bortsett fra hjerteposebetennelser, plutselig død, befruktningsvanskeligheter, langvarig menstruasjon og kreft som plutselig blomsteret opp igjen. – Og overdødlighet.
    Men… Det er bare slikt som skjer.

    Ikke en ny injeksjon for å prøve å rette opp skadene? Med det vitenskaplige navnet, godkjent av WHO, – Lurium?
    Nei, folk begynner vel sakte å bli skeptiske til galskapen, så markedet er vel ødelagt.
    – Men vi har tilbud på tabletter nå. 3 for 2.
    Det øker visst demens/kortidshukommelse også.
    – Eller reduserer. Shit samma. 😉

    Svar
  • wasan Totland
    27 januar 2024 10:07

    Slik står det til i langrennsmiljøet. Uforklarlige sykdommer helt siden 2021. Elefanten i rommet er det ingen som ser.

    https://www.nettavisen.no/sport/ekspert-slar-alarm-det-er-utrolig/s/5-95-1603610#am-comments

    Svar
    • «Slik står det til i langrennsmiljøet. Uforklarlige sykdommer helt siden 2021. Elefanten i rommet er det ingen som ser.» Nei har du sett på f…Wasan. Jeg hjeper dem litt. Stakkars.
      Det er krise i langrennsmiljøet. Vaksinene har satt utøverne helt ut av spil. Vi ledere og leger er kjøpt og betalt for å holde kjeft om årsaken. Vi spiller forbauset. Samtidig er vår oppgave å peke på helt andre årsaker enn vaksinene. Slikt som Klimakatastrofen. Snømåking. Osv. Tro på vitenskapen!(????) Tro???…er ikke vitenskap faktabasert????
      NASA: «Vi kan ikke dra til månen nå fordi vi har mistet instruksjonsboken om hvordan vi gjorde det på sekstitallet.»(??????)
      Bil Gates: «Hvis vi lykkes med vaksineprogrammet. Vil vi klare å redusere jordens befolkning med 15-20%!» (?????????)
      Obamma: « Krig er fred!(????)
      Harari: «Gud er død!» (?????)
      Schwab: «Du kommer ikke til å eie noe, men du er lykkelig!»(???)
      Fauchi 2020: «Vaksinene er 100% sikker!»
      Fauchi 2022: «Vaksinene er 40% sikre!»(????)
      Covid har vist meg alt jeg trenger å vite om mine medmennesker og regjeringer.
      Alt jeg ser nå er hjernevaskede demoraliserte sauer som lystrer ordre uten kritisk tenkning. Som har mistet sundt folkevett. Er lett manipulerbar. Som er i stand til å snu menneskets beste egenskaper mot oss for å få igjennom sin vilje. Som er bl.a: Total underkastelse. Total kontroll. Minimere jordens befolkning.

      Svar
  • Northern Light.
    27 januar 2024 15:07

    Tucker Carlson: Covid er «den største forbrytelsen som noensinne er begått».

    Av Vigilant Fox.
    I et usensurert intervju med Kentucky-senator Rand Paul på TCN, kalte Tucker Carlson covid «den største forbrytelsen som noen gang er begått». Han nevnte at tusen mennesker ble arrestert for 6 januar (stormingen av Capitol), men ingen har blitt arrestert for forbrytelsen covid.

    «Millioner av mennesker døde, og det er relatert til en beslutning fra Anthony Fauci om å finansiere farlig forskning i Kina», erklærte Rand Paul i et tidligere intervju. Dessuten beriket Fauci seg selv i løpet av pandemien, og økte formuen fra $7 millioner til $12 millioner. «Anthony Fauci løy for kongressen, og poenget er at han fortjener å sitte i fengsel, sa Paul.

    CARLSON: Som du påpekte, døde millioner. Og, du vet, vi har hatt over tusen mennesker arrestert for stormingen av Capitol for tre år siden, 6 januar, men ingen er arrestert for covid. Millioner døde under pandemien, men ingen er arrestert. Broren min traff på Fauci i en hundepark i Washington her om dagen. Han hadde Secret Service-beskyttelse. Han er pensjonert. Han jobber i Georgetown. Han jobber ikke for den amerikanske regjeringen. Han har statlig finansiert sikkerhet. Ikke jeg.

    Poenget mitt er at han ikke har blitt straffet, han lever, fortsetter å leve på offentlig bekostning på høyest mulig nivå. Han blir hyllet. Når skal noen bli straffet for det som må være den største forbrytelsen som noen gang er begått?

    PAUL: Du har rett, Fauci er ikke borte, han har en limousin og sjåfør og sikkerhet 24/7, fordi de sier at han har hatt trusler. Vel, jeg hadde 34 trusler i løpet av en uke, inkludert folk som sier de vet hvor jeg er på en bestemt dag hjemme, og de vil se meg der. Men ingen gir meg spesiell beskyttelse på det. Vi har måttet ansette våre egne som arbeider for meg, som er bevæpnet og politimenn. Jeg vil ikke at noen skal tro at jeg ikke har beskyttelse.

    Faucis formue hans gikk fra 7 millioner til 12 millioner under pandemien, og han fikk en premie på 1 million dollar fra en privat stiftelse. Hva slags type person, embetsmann har lov til å motta $1 million premie? Har noen undersøkt om stiftelsen har noe med Big Pharma å gjøre? Vi har nå penger som går fra vaksineprodusentene til NIH (National Institutes of Health, nasjonalt folkehelseintitutt). Moderna deler patentet. Han sa, vel, det er rettferdig, forskerne ved NIH gjorde mye forskning. 400 millioner dollar gikk fra Moderna til NIH.

    Men spørsmålet mitt er dette; det høres ikke rettferdig ut, for hvordan kan NIH eller noen av disse personene være objektive nå når de skal avgjøre om vi må ta en vaksine? Fordi de fikk 400 millioner dollar. Skulle ikke det lede til konflikter, med å avgjøre om vi senatorer og kongressmedlemmer skal pålegge at befolkningen hvert halvår får en vaksine?

    Anthony Fauci løy for kongressen, og poenget er at han fortjener å sitte i fengsel. Hvis han hadde vært Trump-tilhenger, hadde han vært i fengsel for lenge siden. For du har rett, det er to sett med standarder, og dette er en av tingene som river landet i stykker, og jeg frykter vil føre til kaos i landet vårt hvis det blir verre. Og det at folk vil komme til å tro at det avhenger av min ideologi, ikke fargen på huden min, men nyanser av ideologien min er det som vil få meg i trøbbel.’

    Fra Viligant Fox News, publisert 24 januar 2024.
    Oversatt fra engelsk og forkortet. Linker og link til videointervju på TCN i orginalartikkelen.
    Orginalartikkel: Tucker Carlson Calls COVID-19 “The Greatest Crime Ever Committed”.

    Svar

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Fill out this field
Fill out this field
Skriv inn en gyldig e-postadresse.

Neste innlegg

Tidligere rådgiver i Det hvite hus:

Det er WHO som sprer pseudovitenskap og feilinformasjon

Forrige innlegg

Hvem drepte flest med flyangrep under 2. verdenskrig?

De historisk største terroristene er USA og UK.

Teksten står for forfatterens mening, ikke nødvendigvis www.derimot.no sin.